Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme her! Ser mørkt ut for Rolf. Nå som enda alle vet om Alita. Christer liker jo Alita så godt, så han måtte vel få en mulighet til å møte henne.

Akkurat som han prøver å svekke Rolf. Rolf sa jo klart og tydelig at ville holde det hemmelig siden folk kunne bruke det imot han. Synes han burde få bestemme selv når dette skulle bli avslørt. Men men

Jeg elsker at planen til Rolf gikk. Å få ut firerbanden. Nå kan de angre på de var så arrogante og trodde de ville vinne ;) Herlig. Jeg håper Lise Lotte vinner av jentene .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rolf er en fantastisk fyr :)

Anonymous poster hash: 22c6e...b45

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei nei nei!

Anonymous poster hash: 22c6e...b45

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det juryen fungerer, er det slik at de bestmer hvem som vinner eller er det sånn at jury kan gi en deltaker fordel i finalen.

Anonymous poster hash: 53612...480

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det juryen fungerer, er det slik at de bestmer hvem som vinner eller er det sånn at jury kan gi en deltaker fordel i finalen.

De skal gi stemmer.

Anonymous poster hash: 82478...23a

Skrevet

Synd at Vita falt ut.

AnonymBruker
Skrevet

De skal gi stemmer.

Og den som får flest vinner robinson,?

AnonymBruker
Skrevet

Og den som får flest vinner robinson,?

Yes :)

AnonymBruker
Skrevet

Yes :)

Så teit, da har jo ikke Rolf noen sansje, firerbanden har nok klart å få tvillingene på sin side og de vil la Maiken vinne om hun når så langt, hvis ikke, så blir det Monika eller Lise-Lotte.

Anonymous poster hash: e9a78...ec9

• Liker 1
Skrevet

Så teit, da har jo ikke Rolf noen sansje, firerbanden har nok klart å få tvillingene på sin side og de vil la Maiken vinne om hun når så langt, hvis ikke, så blir det Monika eller Lise-Lotte.

Anonymous poster hash: e9a78...ec9

Nja, det hender ofte at juryen tenker litt annerledes i finalen. Hvem som faktisk fortjener det, hvem som har spilt best, hvem som har bidratt mest osv.

Handler ikke bare om hvem man var i allianse med eller hvem man var venn med:)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvor lenge tror dere at Monica klarer å holde på immuniteten sin da?

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Akkurat som han prøver å svekke Rolf. Rolf sa jo klart og tydelig at ville holde det hemmelig siden folk kunne bruke det imot han. Synes han burde få bestemme selv når dette skulle bli avslørt. Men men

Jeg elsker at planen til Rolf gikk. Å få ut firerbanden. Nå kan de angre på de var så arrogante og trodde de ville vinne ;) Herlig. Jeg håper Lise Lotte vinner av jentene .

Absolutt herlig å få ut den opprinnelige firerbanden, ja! :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Syns det var godt at Wanda røk ut!

Så tvillingene + Maiken var i Dubai på ferie, og de shopper for den store gullmedaljen. Og utifra instagram profilene og God Kveld Norge, så ser man jo hva de proriterer i livet.

Liker merkeklær selv samt det å ta vare på mitt eget utseende.

Men å blåse vekk så mye penger som de gjør, syns jeg er bare trist!

Er stygt redd for at det var en av de som vant hele greia, i og med at de var i Dubai på shopping, samt det man ser på ig profilene dems.

Heier på Monica, og håper hun eller at en av de gjenværende gutta vinner.

Jeg også er litt "engstelig" for at Maiken skal vinne det hele. Jeg håper Rolf vinner.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge tror dere at Monica klarer å holde på immuniteten sin da?

Monica har brukt opp immuniteten sin.

Jeg synes det var rart at vi ikke fikk se Vita sin reaksjon da hun ble dolket i ryggen av Monica. Meningen var jo at hun skulle gi Vite immuniteten. Var sikker på Vita kom til å kjefte på Monica jeg :fnise: Kanskje det ble klippet vekk.

AnonymBruker
Skrevet

Monica har brukt opp immuniteten sin.

Jeg synes det var rart at vi ikke fikk se Vita sin reaksjon da hun ble dolket i ryggen av Monica. Meningen var jo at hun skulle gi Vite immuniteten. Var sikker på Vita kom til å kjefte på Monica jeg :fnise: Kanskje det ble klippet vekk.

Nei, meningen var at de andre skulle tro at hun skulle få identiteten.

Anonymous poster hash: dfb3e...e89

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

*immuniteten

AnonymBruker
Skrevet

Åja. Misforsto litt.

AnonymBruker
Skrevet

Åja. Misforsto litt.

Fort gjort. :)

AnonymBruker
Skrevet

Syns det var godt at Wanda røk ut!

Så tvillingene + Maiken var i Dubai på ferie, og de shopper for den store gullmedaljen. Og utifra instagram profilene og God Kveld Norge, så ser man jo hva de proriterer i livet.

Liker merkeklær selv samt det å ta vare på mitt eget utseende.

Men å blåse vekk så mye penger som de gjør, syns jeg er bare trist!

Er stygt redd for at det var en av de som vant hele greia, i og med at de var i Dubai på shopping, samt det man ser på ig profilene dems.

Heier på Monica, og håper hun eller at en av de gjenværende gutta vinner.

Ikke noe galt å shoppe vel. Alle kan vel bruke penger på det de har lyst til.

Jeg håper derimot Maiken vinner. Hun er tidenes robinson babe. Linni Meister, Lene og de andre kan bare legge seg. Maiken er driiiitdeilig.

Anonymous poster hash: 3423d...d61

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Ikke noe galt å shoppe vel. Alle kan vel bruke penger på det de har lyst til.

Jeg håper derimot Maiken vinner. Hun er tidenes robinson babe. Linni Meister, Lene og de andre kan bare legge seg. Maiken er driiiitdeilig.

Anonymous poster hash: 3423d...d61

Det er bare det at det er ikke første gang før vinneren av et realityshow kåres (jf. Tina i PH) at vinneren avslører lenge før vinneren er allmenn kjent at h*n skal bruke flere titalls tusen på noe h*n har ønsket seg lenge/skulle kjøpe hvis h*n vant/shoppe "meningsløst".

Jeg synes rett og slett det er tankeløst at man bruker slike summer før vinneren blir kjent.

Endret av Mrs. Random Nick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...