Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2015

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typisk! Har sett på i dag med et halvt øye og skjønte med en gang at det var hun som gikk ut, for hun har vært filmet mest i dag. Tror de seerne er så lite observant?

Anonymous poster hash: e730e...17d
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor fikk Julian så mye tyn? Jeg skjønte ikke helt hva det gikk i.

Respekt til Helena! Jeg synes hun tok det på en veldig bra måte :) Lars Helge derimot!

• Liker 2
Skrevet

Respekt til Helena! Jeg synes hun tok det på en veldig bra måte :) Lars Helge derimot!

Helt enig. Det er et spill og man må stemme ut noen. Dem kan angre seg for at de var så cocky i begynnelsen, og at de valgte å være de 4 sammen.
AnonymBruker
Skrevet

Lite voksent av LH å kalle de for feige som stemte på Helena. Det er ikke andres feil at de har valgt å kjøre cocky-stil-allianse helt fra starten av. Håper han ryker ut neste gang. Og deretter tvillingene.

Jeg er så lei av tvillingene. Først vil wanda eller vita whatever hjem og så vil ikke de det likevel.

Anonymous poster hash: 9ba3f...924

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Beste var jo når Lars Helge kom med de sure oppgulpa sine og Helena sa "det er et spill og vi hadde nok gjort akkurat det samme" Go Helena sier jeg.

Anonymous poster hash: 22c6e...b45

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det Lars Helge kysser på intro videoen? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Helena. :( Uff.. Der mistet jeg den ene personen jeg heiet på. Jaja.. Nå er det Rolf jeg heier på! I motsetning til hele laget begynte jeg faktisk nå å åpne øynene litt for Julian. Har ikke syntes noe spesielt om han før i dag. Fatter ikke hvorfor han fikk så mye tyn. Forklaringen deres var på grunn av at tvillingene tok seg så nær av det. Og dette er Julian sin feil? Liker absolutt ikke tvillingene. De har ingenting der å gjøre. De bidrar ikke med noe som helst, kommer alltid sist på konkurranser og dramatiserer, klager og sutrer over alt.

Liker heller ikke Lise Lotte eller Monica. Jeg synes det var litt unødvendig det Lise Lotte sa til Helena i dag. Lars Helge synes jeg egentlig er OK som person, men i enkelte situasjoner, slik som ved øyrådet i dag, er han bare så utrolig håpløs.

Anonymous poster hash: 1dedf...d2c
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helena gikk forresten ned 11 kg for de av dere som ikke har gått inn på linken. Hun ser superbra ut!

AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig problemet til Lise Lotte med Helena? At Helena er den mest selvopptatte og pripne der inne skjønner ikke jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig problemet til Lise Lotte med Helena? At Helena er den mest selvopptatte og pripne der inne skjønner ikke jeg.

Og den gjerrigste og den som lyver best og den som gjør minst på øya. Dette stemmer jo overhodet ikke, spesielt når det gjelder det siste. Tydelig at hun svarer alt dette siden hun misliker Helena sterkt. Hvorfor fatter ikke jeg. Jeg synes ikke Helena har vært noe stygg der inne annet enn å tilhøre en annen allianse enn henne selv.

Skrevet

Heia Rolf! Han er en fantastisk fyr som gjør mye bra for sine medmennesker!!

AnonymBruker
Skrevet

Julian sa at det enten var han eller Wanda som kom til å ryke og da ble jo Wanda helt hysterisk! Så da ville hun plutselig ha ut Julian.

AnonymBruker
Skrevet

Julian sa at det enten var han eller Wanda som kom til å ryke og da ble jo Wanda helt hysterisk! Så da ville hun plutselig ha ut Julian.

Wanda er en tikkende bombe. De fleste synes jo ikke at hun fortjener å være der inne, så håper hun er neste ut!

• Liker 1
Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Hvem er det Lars Helge kysser på intro videoen? :klo:

Samme lurer jeg på?

Karma is a bitch! :) Jeg glad for at firerbanden er blitt splittet opp. Det var til pass for de. De var jo skrå sikre på at de 4 kom til å stå igjen til slutt. Hadde likt å sett å LH ryke før Helena, men men. Bra at hun tok det på en så voksen måte da. LH kan bare klappe igjen. Håper bare ikke han klarer å vende jentene mot Rolf og Julian. Jeg tipper LH er desperat nå og er i stand til å gjøre hva som helst for å bli.

AnonymBruker
Skrevet

Og den gjerrigste og den som lyver best og den som gjør minst på øya. Dette stemmer jo overhodet ikke, spesielt når det gjelder det siste. Tydelig at hun svarer alt dette siden hun misliker Helena sterkt. Hvorfor fatter ikke jeg. Jeg synes ikke Helena har vært noe stygg der inne annet enn å tilhøre en annen allianse enn henne selv.

Nær det var 2 lag så var jo hun og Jeanette på lag med 4er banden. Kanskje Helena var en sikkelig bitch mot de, mens de var der?

Anonymous poster hash: 53612...480

• Liker 1
Skrevet

Nær det var 2 lag så var jo hun og Jeanette på lag med 4er banden. Kanskje Helena var en sikkelig bitch mot de, mens de var der?

Anonymous poster hash: 53612...480

Jeanette sa etter hun røyk ut at Helena var like ille når de ikke ble filmet. At da endret hun seg og slang mye dritt. Om dette stemmer er det bare de som vet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeanette sa etter hun røyk ut at Helena var like ille når de ikke ble filmet. At da endret hun seg og slang mye dritt. Om dette stemmer er det bare de som vet.

Jeg skjønner ikke helt hva de mener med når de ikke ble filmet. Blir de ikke filmet hele tiden da?

Jeg synes det er litt tvilsomt, men som du sier, om det skjedde eller ikke er det bare de som vet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva de mener med når de ikke ble filmet. Blir de ikke filmet hele tiden da?

Jeg synes det er litt tvilsomt, men som du sier, om det skjedde eller ikke er det bare de som vet.

Selvfølgelig ble de ikke filmet 24/7. Filmfolka må jo sove,spise og slappa av de å. De filmer heller ikke begge lagene samtidig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig ble de ikke filmet 24/7. Filmfolka må jo sove,spise og slappa av de å. De filmer heller ikke begge lagene samtidig.

Det er vel ikke bare ett filmteam? Regner vel med de vil få med reaksjonen til begge lagene rett etter konkurranser for eksempel.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke bare ett filmteam? Regner vel med de vil få med reaksjonen til begge lagene rett etter konkurranser for eksempel.

Jeg har lest at de filmer et lag om gangen og det er kun et kameracrew. Jeg tviler på de filmer hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...