Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2015

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Julian er skikkelig irriterende. Synd at han fikk fredning i dag.

Anonymous poster hash: 1dedf...d2c

Hvorfor er han irriterende? Syns han spiller en real spill i motsetning til firerbanden.

Anonymous poster hash: 9ba3f...924

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal de svakeste bare seile gjennom? Dette var en merkelig tankegang, Monica.

Skrevet

Herlig at Tore er ute.

Heia Rolf!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er han irriterende? Syns han spiller en real spill i motsetning til firerbanden.

Hvilken firerband? De var jo bare tre (nå to), og Helena har da ikke gjort noe galt.

Væremåten hans er irriterende. Jeg har aldri likt han. Fra begynnelsen av spilte han utrolig feigt og skyldte tap på blant annet Maiken.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken firerband? De var jo bare tre (nå to), og Helena har da ikke gjort noe galt.

Væremåten hans er irriterende. Jeg har aldri likt han. Fra begynnelsen av spilte han utrolig feigt og skyldte tap på blant annet Maiken.

Den opprinnelige firerbanden, da.

Helena er bare uheldig å ha havnet i feil lag. Godt at Tore er ute.

Heia Rolf!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herlig å få ut en av drittsekkene!

Så den videosnutten som lå ute på nett av Tore og Nicklas som diskuterte damene. De syns Maiken, Helena og tvillingene var penest. Jeg syns Lise Lotte er kjempepen, er jeg den eneste? Hun er jo modell (på et litt annet nivå enn Vi Menn og "jeg har vært på fotoshoot en gang"-nivå). Syns hun er rett og slett vakker.

Og den hinderløypen, flaut at tvillingene ikke klarte komme seg over! Deltakerne bør ha et minimum av fysisk nivå syns jeg. Helena er jo super i de fleste kamper! Heier ikke på henne pga alliansen, men hun er i det minste en verdig deltaker. Monica trodde jeg var mer sporty og sterk enn det hun viser seg. Blir veldig pinglete og svake jenter.

Anonymous poster hash: 01e2b...db8
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herlig å få ut en av drittsekkene!

Så den videosnutten som lå ute på nett av Tore og Nicklas som diskuterte damene. De syns Maiken, Helena og tvillingene var penest. Jeg syns Lise Lotte er kjempepen, er jeg den eneste? Hun er jo modell (på et litt annet nivå enn Vi Menn og "jeg har vært på fotoshoot en gang"-nivå). Syns hun er rett og slett vakker.

Og den hinderløypen, flaut at tvillingene ikke klarte komme seg over! Deltakerne bør ha et minimum av fysisk nivå syns jeg. Helena er jo super i de fleste kamper! Heier ikke på henne pga alliansen, men hun er i det minste en verdig deltaker. Monica trodde jeg var mer sporty og sterk enn det hun viser seg. Blir veldig pinglete og svake jenter.

Maiken er naturlig pen og en av tvillingene er også pen. Den andre, not so much.

Lise Lotte er verken pen eller vakker, syns jeg. Det er noe rart med nesen hennes. Minner litt om mummi nese.

AnonymBruker
Skrevet

Maiken er naturlig pen og en av tvillingene er også pen. Den andre, not so much.

Lise Lotte er verken pen eller vakker, syns jeg. Det er noe rart med nesen hennes. Minner litt om mummi nese.

Da er jeg veldig uenig:p

Maiken er søt, men syns ikke hun er pen. Smålubben (nei, ikke feit!) med svære silikonpupper, søtt ansikt dog. Tvillingene syns jeg verken er pene eller søte.

Lise Lotte er kanskje ikke sånn "deilig blond Vi menn-pike med store pupper" men hun har et utrolig nydelig ansikt usminket og sminket.

Interessant hvor forskjellig smak folk har:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Maiken er søt, men syns ikke hun er pen. Smålubben (nei, ikke feit!) med svære silikonpupper, søtt ansikt dog. Tvillingene syns jeg verken er pene eller søte.

Lise Lotte er kanskje ikke sånn "deilig blond Vi menn-pike med store pupper" men hun har et utrolig nydelig ansikt usminket og sminket.

Maiken har jo sagt hun gikk opp mye med vilje før Robinson for å ha litt å tære på. Stusset over at hun var PT før den forklaringen kom.

Anonymous poster hash: 39324...a65

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ikke klar over at Maiken har silikonpupper. Jeg syns hun var søt og syntes litt synd i henne at hun har så store pupper. (Jeg har samme kroppsform, men ekte pupper dessverre)

Hun har ett pent ansikt, syns jeg. Er vel den peneste av jentene som er igjen.

Skrevet

Heier på Julian og Rolf 👍👍👍

AnonymBruker
Skrevet

Maiken er da dritdeilig. Fantastiske former og kjempedeilige pupper. Synd jeg ikke fikk med meg i går. De skulle visst være nakne. Fikk dere se dåsa til Maiken? Måtte ha vært litt av et syn.

Anonymous poster hash: 3423d...d61
AnonymBruker
Skrevet

Maiken gikk opp i vekt for Robinson.

Jeg synes heller ikke Lise-Lotte er noe pen. Jeg synes absolutt ikke jenter som er typisk Vi Menn-jenter er noe pene. Jeg synes fortsatt ikke Lise Lotte er noe pen i det hele tatt, sminket eller usminket.

AnonymBruker
Skrevet

Det var jo Maiken sin feil. Hun brukte jo lang tid på å komme seg over stokken. De kunne fint ha vunnet hvis det ikke hadde vært for Maiken som måtte gå over minst 8 ganger før hun klarte det.

Anonymous poster hash: 82478...23a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var jo Maiken sin feil. Hun brukte jo lang tid på å komme seg over stokken. De kunne fint ha vunnet hvis det ikke hadde vært for Maiken som måtte gå over minst 8 ganger før hun klarte det.

Anonymous poster hash: 82478...23a

Hva med spisekonkurransen? Det var nemlig blant annet denne jeg siktet til. Han tok alle de lette måltidene (spaghetti og burger), mens de andre måtte hive i seg larver, andeegg med foster, kyllingføtter (med bein, sener og hud) og mer. Ettersom det var han som valgte at han skulle spise spagghettien og burgeren er det feigt. Etter dette skyldte han på Maiken for deres tap, selv om han blant annet ikke klarte den ene runden når det bare var vanlig mat.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med spisekonkurransen? Det var nemlig blant annet denne jeg siktet til. Han tok alle de lette måltidene (spaghetti og burger), mens de andre måtte hive i seg larver, andeegg med foster, kyllingføtter (med bein, sener og hud) og mer. Ettersom det var han som valgte at han skulle spise spagghettien og burgeren er det feigt. Etter dette skyldte han på Maiken for deres tap, selv om han blant annet ikke klarte den ene runden når det bare var vanlig mat.

Han vant jo på den ene runden. Det gjaldt jo de andre på laget også som kun vant en runde hver. Ville DU valgt å spise larver og råttent egg fremfor spaghetti og hamburger?

• Liker 1
Skrevet

Han vant jo på den ene runden. Det gjaldt jo de andre på laget også som kun vant en runde hver. Ville DU valgt å spise larver og råttent egg fremfor spaghetti og hamburger?

Jeg må si meg enig her. Han vant den ene runden og tapte en. Maiken klarte null av tre, men selvfølgelig var det ikke kun hennes feil, men hun hadde skyld i det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han vant spaghettispising. Det er ikke akkurat en bragd når motstanderen, en jente, hadde kjørt i seg en diger hamburger, noe han selv ikke hadde. Jeg synes det er råttent å skylde på Maiken for tap når han selv valgte den feige løsningen.

Ettersom kan kunne velge hvem som skulle spise dette kunne han jo ha valgt Maiken. Alle kan ikke være flinke på alt, og det gjelder å velge den letteste løsningen for den som vil være svakest i konkurransen. Han ville åpenbart velge det som var lettest for han. Helt greit individuelt sett, men ikke når man er på et lag og skylder på de andre for tapet.

Skrevet

Koser meg serien. Nå tar jeg den opp og spiller den av så jeg kan spole forbi reklamen og nyhetne. Ser den på halve tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Hæ :O Jeg er "tynnere" enn Maiken selv, så det er ikke det at jeg ble fornærmet eller noe, men smålubben?! Da har du virkelig ikke peiling. Jenta er jo supergodt trent, hun har utrolig mye muskler. Stor creds til henne! Hun gikk kanskje litt opp i fettprosent før Robinson, men det meste man ser er jo muskler.

Sjekk bare instagrammen hennes, og prøv og tren deg opp til å se slik ut selv ;-)

Jeg blir så utrolig irritert over Tore og Lars som sier at de går ut fordi de er de sterke, og at "alle de sterke blir å være borte til finalen". Jeg vil si at Robinson handler ikke nødvendigvis om å være fysisk sterk, så lenge man oppfører seg dårlig - da blir man jo selvfølgelig stemt ut. Når Lars blir stemt ut neste gang (mest sannsynlig) så er det jo ikke fordi han er fysisk sterk, men fordi han har oppført seg som en idiot. Og selv skulle de jo stemme ut Julian, som er den mest fysisk sterke på "den andre siden". Når de velger å alliere seg slik som de har gjort, så er det de selv som står for at de er svake, ikke sterke.

Anonymous poster hash: 28aaa...8e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...