AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #401 Skrevet 11. mai 2015 Jeg synes Maiken er en verdig vinner. Hun har jo kjørt en bra taktikk ved å være godt likt av alle og ikke irritere noen. Da kommer man langt. Men føler hun alltid har spilt med de som har vært i flertall da. Da hun kom over på Matalahod (eller hvordan det skrives) gikk hun med en gang på lag med Tore og de for de var i flertall. Mers Jeanette og Lise Lotte sto alene. Maiken har hatt en for i hver leir hele tiden, men velfortjent seier Anonymous poster hash: 4e30a...e06 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #402 Skrevet 11. mai 2015 Rolf som har flere ganger hjulpet tvillingene når de friket ut, eller vært en støttespiller for Lise Lotte. Håper de alle ser back-stabbing Barbie sitt virkelig ansikt i serien. Og den begrunnelsen til Tore??? Han kjenner seg igjen i Maiken?? Pfft bullshit! Anonymous poster hash: 9ba3f...924 Hvem har Maiken backstabba? Uten Jeanette og Lise Lotte da de gikk over på det andre laget.Anonymous poster hash: 22c6e...b45
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #403 Skrevet 11. mai 2015 Rolf sier jo selv på facebook og instagram at Maiken er en verdig vinner! Eller så er han bare en utrolig god taper. Har virkelig sansen for han <3 Anonymous poster hash: 41c30...4d8
Gjest Blue Ivy. Skrevet 12. mai 2015 #404 Skrevet 12. mai 2015 Rolf sier jo selv på facebook og instagram at Maiken er en verdig vinner! Eller så er han bare en utrolig god taper. Har virkelig sansen for han <3 Anonymous poster hash: 41c30...4d8 Rolf er en god mann som unner alle å vinne i motsetning til andre deltagere.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #405 Skrevet 16. mai 2015 Jeg er ganske sikker på at Maiken vinner, God Kveld Norge spanderte nylig en tur på henne til Dubai for å lage en reportasje som enda ikke har kommet på TV. Så det er nok en reportasje om vinneren som venter. Synd, Rolf fortjener det så inderlig, Julian og, men når det er tre overkåte og dominerende mannfolk i juryen så blir det Maiken som vinner. Anonymous poster hash: 17ecb...686 Og først i kveldens GKN sender de reportasjen som jentene har spoilet om på instagram og overalt de siste ukene.. Det var ikke vanskelig å forstå at maiken vant, når man så at TV2 GKN spanderte en tur til Dubai for henne. De hadde seff ikke gjort det hadde feks rolf vunnet. Anonymous poster hash: 17ecb...686 1
smalls Skrevet 16. mai 2015 #406 Skrevet 16. mai 2015 Og først i kveldens GKN sender de reportasjen som jentene har spoilet om på instagram og overalt de siste ukene.. Det var ikke vanskelig å forstå at maiken vant, når man så at TV2 GKN spanderte en tur til Dubai for henne. De hadde seff ikke gjort det hadde feks rolf vunnet.Anonymous poster hash: 17ecb...686 Enig. Jeg synes det var ok at Maiken vant (selv om det var andre jeg heller ville se vinne) men det er ikke greit med all spoilingen. Helt idiotisk å spandere tur til Dubai før finalen er vist.
Gjest Jacklost Skrevet 23. juni 2015 #407 Skrevet 23. juni 2015 Maiken fortjente ikke å vinne asså, helt tragisk at de stemte på henne fordi de var tiltrukket av henne...
Gjest Rose11 Skrevet 23. juni 2015 #408 Skrevet 23. juni 2015 Maiken fortjente ikke å vinne asså, helt tragisk at de stemte på henne fordi de var tiltrukket av henne... Firerbanden stemte på Maiken fordi de var bitter og hevngjerrig. Kjedelig finale! Dumt ikke Rolf vant. Jaja, håper det blir bedre neste år.
Gjest Jacklost Skrevet 23. juni 2015 #409 Skrevet 23. juni 2015 Jeg tror menna tenkte med noe helt annet når de stemte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå