Gå til innhold

Unnskylder du deg mye?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du en type som unnskylder deg mye? Utsetter ting eller lar være å gjøre ting du vil pga dette? Hvorfor/hvorfor ikke?

På forhånd takk for svar!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei unnskylder meg ikke mye. Gjør du? Utsetter ting har jeg en tendens til å gjøre av og til, men det har jeg til felles med mange andre : fnise: hvorfor lurer du på dette?

Anonymous poster hash: 611a6...6be

Skrevet (endret)

Jeg unnskylder meg når jeg ser at jeg har handlet feil eller gjort noe galt overfor noen. Det kan være f.eks at jeg har misoppfattet noen eller har gjort noe i hverdagen som har vært til belastning for andre. En vil jo ikke gjøre det, men det skjer jo, og da kan man godt unnskylde seg.

Jeg utsetter ikke ting pga det, nei. Jeg utsetter f.eks husarbeid fordi jeg ikke har lyst akkurat da.

Hvorfor skal man utsette ting man vil gjøre fordi man har unnskyldt seg? Kan du komme med eksempler?

Endret av Majott
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Selvfølgelig om jeg har gjort noe galt ovenfor noen, dulker borti noen uten at det er meningen og sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært fæl til det.. Bedre nå da.

Vet ikke helt hva du mener med å utsette ting?

Hvorfor jeg unnskylder meg for mye? Lav selvtillit og selvfølelse. Føler at jeg er i veien, er til bry, for dum, for lat, ikke bra nok,..

Anonymous poster hash: 116c1...ff0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...