frkfreckle Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Hei hei, Tenker å ta en tur til en kosmetisk sykepleier/hudlege for å finne ut hva som feiler huden min.. Har noen få små sprengte blodkar i kinnene og sliter veldig med rødme ved stress, alkoholinntak, varme/kulde, trøtthet, etc. Dukker også opp røde områder/flekker på overarmer og bryst. Dette har bare blitt verre de siste årene og ønsker nå å gjøre noe med dette her da det går ut over livskvaliteten min. Har lest at det muligens kan løses (eller i hvertfall bedres) ved hjelp av laserbehandling. Er det noen som har erfaring med dette hos noen klinikker i Stavanger? Har jo lest litt om både fordeler og ulemper så er litt i tvil.. Ser også at dette fort kan bli litt kostbart, men heller at det koster litt enn at jeg skal gå rundt med denne lidelsen min resten av livet. Så - er det noen som anbefaler en klinikk over en annen? Også mtp pris.. Colosseum klinikken virker jo bra, men så tar de også godt betalt. Hva med Akademikliniken (tidl. Ellipse) eller Vital? Eller noen andre kanskje? Takker veldig for innspill, både om selve behandlingen, resultater og klinikker :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå