AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Eller dvs akkurat nå oversrbeidet...full studieuke, dvs mandag -fredag full skoledag fra 8-16 på universitetet. -obligatorisk. Myyyye lesing, eksamen, innlevering, oppgaver etter klokken 16. De dagene jeg ikke jobber med skole på ettermiddagen er jeg på jobb til 22.30. Helgene er jobb.. Jeg går bare å drømmer om en tilværelse med mer fritid. En 80% jobb eller noe...60% for den del. Jeg er så sliten. Misunnelig på alle damer som jobber deltid, som trener på dagtid, på kafé, får tid å rydde huset på dagtid og som har lange frokoster i ukedagene. Det kryr av dem på instagram, feks. Jeg har ikke noe motivasjon for studiet heller....jeg drømmer bare om å bli ferdig og få barn slik at jeg kan jobbe redusert. Bruke tid sammen med barn og familie. Er jeg veldig lat?! Anonymous poster hash: cf50f...d75 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Vel, først og fremst må du jo ikke tro at alt er så perfekt som instagram skal ha det til. Bak rævva på fotografen er oppvasken mest sannsynlig stablet opp til taket, eller så står vedkomne oppå et berg av skittentøy:P For det andre tror jeg du bare er sliten, og det er lov å være sliten! Det handler bare om å finne en måte å hente seg inn igjen på. For å motivere deg kan du jo ta å regne på hva som skjer med inntekt og pensjon når du jobber redusert:P Anonymous poster hash: 3eb7b...129 1
Tahlia Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Det er forståelig at du er sliten av studier. Det er lov men heldigvis så kommer det til nytte i livet ditt. Stå på !! Familieliv høres sikkert idyllisk ut. Klart det er idyllisk men du skal vite at verken Facebook eller instragram forteller hva som foregår bak 4 vegger . For de fleste er f.eks småbarnsperiodene en av de mest slitsomme tidene i livet. Og alle har ikke mulighet til og jobbe redusert etter permisjon . Og da får du det virkelig travelt.. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Ja jeg er nok bare sliten. Skal stå på siste rest frem mot sommeren, og denne uken skal jeg på jobbintervju til 100% jobb. Har igrunnen veldig lyst den:) og tror nok at jeg vil oppleve 100% jobb mye mer avslappende enn livet jeg lever nå med minst 150%arbeidsinnats med jobb/studier og lesing:) Shorty syteinnlegg, men fortiden misunnelser jeg alle på Facebook/instagram som det virker som har så mye fritid/tid til avslapping/sosiale ting:) jeg forstår jo jeg også at de fremstiller seg slik de helst vil vær, men jeg biter som regel på likevel. Takk for svar:) TsAnonymous poster hash: cf50f...d75
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå