Gå til innhold

Skumle symptomer, eller bare strekk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spør her før jeg ringer legen.

I går sånn helt plutselig ble det vondt når jeg pustet, ikke i brystet (tror jeg) men nederst i halsområdet, og det gikk derifra, opp mot nakke/kjeve og øret. Bare når jeg trakk været dypt. Når jeg lå flatt på rygg/mage var det ikke vondt eller ubehagelig i det hele tatt, kun når jeg lå på siden eller satt krumrygget i sofaen med pc på fanget. Så sov rimelig dårlig i natt siden jeg sover på siden, og snur meg dit ubevisst. Gjorde heller ikke vondt når jeg stod.

I morges bøyde og tøyde jeg nakken litt for å se om det kunne hjelpe, det gjorde det, og nå kjenner jeg ingenting.

Har fryktelig dårlig holdning både når jeg sitter og står, og jeg sitter rimelig krumbøyd mye av dagen.

Dette høres ut som om det stammet fra rygg/nakke, sant. Ikke bryst/hjerte?

Anonymous poster hash: 9e35f...37c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde de sammeproblemene da jeg hadde brystveggbetennelse. Det var så vondt at jeg fikk ikke sove, ikke puste når det kom. Var bare enkelte stillinger det ikke gjorde vondt på. Men hvis du er urolig, så gå til lege.

Men så lenge det hjalp, så er det vel ikke farlig. Men jeg er ikke lege, så du burde ringe til legen din og bare høre om du kan komme inn til sjekk. For brystveggbetennelse er VONDT!

Anonymous poster hash: 1714d...8ed
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde de sammeproblemene da jeg hadde brystveggbetennelse. Det var så vondt at jeg fikk ikke sove, ikke puste når det kom. Var bare enkelte stillinger det ikke gjorde vondt på. Men hvis du er urolig, så gå til lege.

Men så lenge det hjalp, så er det vel ikke farlig. Men jeg er ikke lege, så du burde ringe til legen din og bare høre om du kan komme inn til sjekk. For brystveggbetennelse er VONDT!

Anonymous poster hash: 1714d...8ed

Fikk legetime i slutten av April. Så hørtes ikke ut som om legen tror jeg kommer til å dø med det første. Eller så prøver han bare å frigjøre plass på listen sin :sjokkert::fnise:

Har ikke vondt i det hele tatt nå, hadde det vært betennelse så hadde det vel vært vondt hele tiden?

Anonymous poster hash: 9e35f...37c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...