Gå til innhold

Tregt verksted!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bilen ble stoppet i teknisk og jeg fikk beskjed om at frontruta måtte byttes. Kort tid etter at jeg ble stoppet kontaktet vi et verksted. De har bestilt ny rute og den har kommet for over 2 uker siden.

Fristen jeg fikk til å skifte ruta gikk ut for over en uke siden..!! Hvor lang tid tar det før jeg blir avskilta?

Syns det er tåpelig at jeg må vente 1 mnd for å få bytta rute når de vet på verkstedet at jeg hadde en frist. Frister bare å drite i hele det verkstedet å finne et nytt som kan love å gjøre det kjapt, men nå er jo ruta kommet dit så.... Hva skal jeg gjøre??

Anonymous poster hash: 344ce...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilen ble stoppet i teknisk og jeg fikk beskjed om at frontruta måtte byttes. Kort tid etter at jeg ble stoppet kontaktet vi et verksted. De har bestilt ny rute og den har kommet for over 2 uker siden.

Fristen jeg fikk til å skifte ruta gikk ut for over en uke siden..!! Hvor lang tid tar det før jeg blir avskilta?

Syns det er tåpelig at jeg må vente 1 mnd for å få bytta rute når de vet på verkstedet at jeg hadde en frist. Frister bare å drite i hele det verkstedet å finne et nytt som kan love å gjøre det kjapt, men nå er jo ruta kommet dit så.... Hva skal jeg gjøre??

Anonymous poster hash: 344ce...15d

Ring verkstedet å si at de har f.eks 2 dager på seg, eller så går du til noen andre. Så lenge dere ikke avtalte at det kom til å ta så lang tid da du ba dem om å bestille nytt vindu så er det ikke holdbart å la deg vente så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var usannsynlig tregt!!

På verkstedet jeg jobber på kan vi ta en sånn jobb i løpet av ca 2-3 dager avhengig av leveringstid på ruta...

Hadde vi i tilegg visst at det var pga stoppet i teknisk så hadde vi forsøkt å prioritere evt ta det på overtid.

Sjekk m verkstedet om mulighet for å prioritere jobben deres, eller ; er det andre verkstedet i nærheten? Kjøp ruten av opprinnelig verksted, ta den med til nytt verksted for å sette i...

Anonymous poster hash: f44d7...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...