Gå til innhold

Typen tenner på latex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min tenner veldig på latex. Jeg er helt åpen for å prøve dette, men har null erfaring med det. Han har lite erfaring med fetisjen selv og vært lite åpen om den. Jeg har veldig lyst til å kle meg i latex for å tenne han ekstra. Har gått til innkjøp av en kjole i latex, da han ikke ønsker noe catsuit eller maske osv. Litt latex er det han liker. Vi har veldig bra sexliv ellers og dette er ikke nødvendig for han seksuelt, men det er hans fetisj. Jeg lurer på om noen her har litt erfaring når det kommer til latex? Hva skal man gjøre når man har det på? Skal man spille en rolle, eller bare være seg selv. Tror nok han hadde likt om jeg var litt dominant når jeg har på latex. Bare tips generelt mottas, da jeg har null peiling på hvordan denne fetisjen fungerer.

Anonymous poster hash: 92759...9b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp denne også : https://www.kondomeriet.no/produkt/pleasure-tape/15033584 det er teip som ikke fester seg i hud, den fester seg kun i seg selv, så du må bruke litt for at han ikke skal rive seg løs, men totalt verdt det! Du kan starte med den mer uskyldige versjonen av dominant kvinne, du kan rett og slett kommandere han til litt av hvert, som f.eks hvordan du vil bli pult, og at han SKAL stoppe før han kommer, gjør han ikke det må han jobbe mer på runde 2 :P så om du får han til å gjøre det riktig oppnår han og du forhåpentligvis en utrolig orgasme, for begge blir jo like kåte. Du kan jo også suge han til han nesten kommer i starten av økten, også be han også slikke deg om du liker det og han liker å gi. Bind hendene hans på ryggen, be han legge seg ned på senga / gulvet på ryggen, så setter du deg over ansiktet hans, og styr litt som du vil mens han slikker deg :)

når du kommer til økten, kan du kommandere han som du vil, som f.eks stillinger, hvor fort og hardt, hvor lenge ( om han holder ut da) :P Det er mye du kan gjøre, fantasien og deres grenser er vel det som styrer hvor langt dere kan / bør gå, så om han sier nei til noe som du vil må dere bruke passord gjerne som f.eks Eple, noe helt upassende som er å si under en het økt :)



Anonymous poster hash: a1b00...78a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Kanskje du skal utfordre deg selv litt til å spille en rolle når du tar latex på deg? Vær en ny utgave av deg selv som du finner opphissende. Han finner det garantert opphissende også. Les om fetishen og finn ut hva som tenner deg. Kjempeflott at du møter kjæresten din på dette. Det kommer til å bli kjekt for dere begge.

Have fun !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Hvor har du fått kjøpt latex kjole henn?

Det er vel noe av det absolutt enkleste å finne i et utvalg varianter på f.eks. ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har du fått kjøpt latex kjole henn?

Kjøpte den på ebay ja. Var ikke så dyrt som det de selger for i Norge, men koster jo litt :)

Ts

Anonymous poster hash: 92759...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en ridepisk så blir han ekstra lydig hehe :sjokkert:

Vurdert ridepisk ja, liker å få noen smekk på rumpa selv, så den kommer nok godt med uansett ;)

Ts

Anonymous poster hash: 92759...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vurdert ridepisk ja, liker å få noen smekk på rumpa selv, så den kommer nok godt med uansett ;)

Ts

Anonymous poster hash: 92759...9b5

Hei TS

Vi bruker begge klær av PVC, latex, lær eller lycra, men vi spiller ingen form for rollespill, SM eller noe i den gaten, vi bare beføler på hverandre så det er ikke no must å være dom.

Kos dere, det er bare deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...