Gå til innhold

Spørsmål til gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et spørsmål ang. forhuden på penis. Jeg har aldri ronket på den `vanlige` måten ved å bruke hånden til å dra forhuden frem og tilbake. Jeg er altså ikke vant til å bruke hånden. Jeg ronker liggende ved å bevege penis-partiet mot madrassen med armene strake ned langs sidene. Jeg har også alltid boksershorts på. Så nå skal jeg bli sugd av en jente (hun vil at jeg bruker kondom), så når jeg øve på å ta på kondom så skjønner jeg ikke helt dette med hvor langt skal jeg dra forhuden tilbake. Har jo aldri gjort det før siden jeg ronker helt annerledes enn alle andre jeg vet om.

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

0. få kuken stiv

1. opne kondomet

2. finn rett "rulleveg"

3. sett kondomet oppå hovudet

4.rull kondomet litt ned

5.trykk lufta utav tuppen (der sæden skal samla seg)

6. dra forhuden heilt tilbake og rull kondomet over hovudet

7. rull kondomet litt lenger ned på kuken

8.dra så forhuden fram slik at du får kondomet langt det

9. nyt!

edit: låg til punkt 0, det viktigaste punktet. men gadd ikkje endre alle nummera derfor vart det 0

Endret av Stjerner og planeter
AnonymBruker
Skrevet

Forhuden skal helt ned. Hodet skal være 100% synlig, som oftest også i den grad at huden går i ett med resten av huden på penis.

Anonymous poster hash: aa272...fc9
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Dra opp og ned, men stopp i tide og ikke "rykk". Alt for mange jenter som drar helt til huden på penisen stopper av seg selv i stedet for å stoppe rett før den tid..

Anonymous poster hash: da747...623
Gjest Coolaid
Skrevet

Ts lurer her på hvor langt han skal dra forhuden ned. Dersom du ikke er vant med å dra den ned kan den være litt trang osv. Da kan det hjelpe med litt spytt eller glidemiddel så kjennes det bedre ut. Øv deg hjemme på å dra forhuden ned så langt det er behagelig for deg. Nøyaktig hvor langt er ikke viktig. Etter hvert som penis brukes vil forhuden bli mer fleksibel og mindre trang. Men som sagt, bruk gjerne litt glidemiddel, gjerne også mens du bruker kondom.

Du kan også lese her eller Google, det finnes mye info på nettet om kondombruk osv. http://www.klara-klok.no/wips/1227620725/caseId/396893112 Lykke til og enjoy!

Skrevet (endret)

holder det med at man ser hodetuppen og bittelitt til, eller skal man dra forhuden over hele peniskaftet ned til der hvor penisen starter? Dette er den eneste delen jeg ikke forstår, og den delen man går minst i detalj på i hver eneste forklaring.

Endret av littavetnavn
Gjest Coolaid
Skrevet

søk på nettet etter video med how to put on a condom osv :)

Skrevet

holder det med at man ser hodetuppen og bittelitt til, eller skal man dra forhuden over hele peniskaftet ned til der hvor penisen starter? Dette er den eneste delen jeg ikke forstår, og den delen man går minst i detalj på i hver eneste forklaring.

Gutter er forskjellige, så det kan nok være at noen vil være uenige i det jeg sier nå, men mitt råd er å bare fokusere på den øvre del av penis, altså stilmulering av glans (penishodet). Det er der man er mest følsom, og så lenge man har forhud går det fint an å stimulere dette området uten at det blir sårt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...