AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Del Skrevet 17. mars 2014 kan være i drift uten og være med på denne listen? http://www.vegvesen.no/Fag/Fokusomrader/Trafikksikkerhet/Automatisk+trafikkontroll+ATK/Regionvise+oversikter/Region+ost Ble litt urolig siden jeg vaar ute og kjørte om kvelden og så ett lysglimt av noe slag. Sjekket den aktuelle strekingen med 1881 karttjeneste, og der var det merket av1 stk, synes det var merkelig så dobbeltsjekket med google street view, men kunne da se at de ikke kan stå slik pr idag. Har også sjekket med atk sentralen, og de kan fortelle at fotobokser idag IKKE gir ifra seg ett hvitt lys, men derimot rødt. Slår meg allikevel ikke helt til ro. Anonymous poster hash: b1c1a...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Del Skrevet 17. mars 2014 Kjør under fartsgrensa, problem løst. Anonymous poster hash: a7e60...cad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Del Skrevet 17. mars 2014 Noen bokser som er oppført er tomme, men de bytter kamera posisjoner etter noen år. Anonymous poster hash: e2479...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #4 Del Skrevet 17. mars 2014 Ja holder meg til fartsgrensene heretter, fordi den angsten jeg hadde var ikke til og holde ut. Men på statens vegvesen sine sider så var jo den listen oppdatert pr 2 januar, noe som vil si for 2 måneder siden? Anonymous poster hash: b1c1a...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå