Gå til innhold

Er du singel og har hatt flere ons?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel og har derfor ingen fast partner å ha sex med. Klar jeg kan finne en fast fuckfriend, men jeg synes det er vanskelig siden man da ser hverandre ofte og kanskje forholdet utvikler seg mer - noe jeg ikke er ute etter. Derfor har jeg hatt noen one night stands. Og jeg synes det er helt greit! Det er ikke slik at jeg hopper på den første og beste, men er jeg på byn og finner en som virker grei og fin, så blir jeg gjerne med hjem!

Vi single blir jo også kåte! Og det er ikke det samme å tilfredsstille seg selv hjemme alene vs sex med en annen.

Men jeg merker at flere reagerer på at jeg og andre jenter har hatt en del ons. Jeg driter egentlig i det, men jeg merker at jeg blir litt irritert! Kan ikke folk få gjøre slik de vil?

Måtte bare få litt utløp for min frustrasjon...

Hva tenker dere om det? Og er det flere jenter som tenker slik som meg? Er det ok å ha ons?

Anonymous poster hash: 8fb37...020
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jente her. syns det er helt greit å ha ONS så lenge man ikke blir en flyfille som har seg med det første man ser til enhver tid. men av og til må det jo være greit. mannfolk kan jo det, så hvorfor ikke vi? :)

Anonymous poster hash: 814d6...76c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har heller ikke noe imot ONS. Så lenge man holder det for seg selv, er det jo ingen som vet om du er en "flyfille" eller ei. Kos deg, du! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ikke noe imot ONS. Så lenge man holder det for seg selv, er det jo ingen som vet om du er en "flyfille" eller ei. Kos deg, du! :)

Det er akkurat det med å holde det for seg selv..hvorfor? Fordi vi ikke vil andre skal vite om at vi har sex? Jeg synes liksom det blir litt teit å lyge til venninner om antall partnere ol. Men samtidig orker jeg snart ikke dårlige reaksjoner osv...Så jeg er forsåvidt enig..

AnonymBruker
Skrevet

Klart det er ok å ha ons:)

Hadde selv en periode hvor jeg var mye ute på byen og da endte det somregel med at jeg ble med noen eller tok med meg noen hjem. Har aldri fått høre noe negativt om det fra verken venninder eller bekjente.

Vennindene mine har til og med omtrent vært på jakt for meg etter noen jeg kan ha med meg hjem.

Anonymous poster hash: 494bd...e50

Gjest Awzm me
Skrevet (endret)

Jeg tenker at jeg egentlig ikke bryr meg, og hvorfor bry seg om hva andre mener, man trenger ikke spre sitt eget sexliv over på de som er litt mer konservative

Endret av Awzm me
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel og har derfor ingen fast partner å ha sex med. Klar jeg kan finne en fast fuckfriend, men jeg synes det er vanskelig siden man da ser hverandre ofte og kanskje forholdet utvikler seg mer - noe jeg ikke er ute etter. Derfor har jeg hatt noen one night stands. Og jeg synes det er helt greit! Det er ikke slik at jeg hopper på den første og beste, men er jeg på byn og finner en som virker grei og fin, så blir jeg gjerne med hjem!

Vi single blir jo også kåte! Og det er ikke det samme å tilfredsstille seg selv hjemme alene vs sex med en annen.

Men jeg merker at flere reagerer på at jeg og andre jenter har hatt en del ons. Jeg driter egentlig i det, men jeg merker at jeg blir litt irritert! Kan ikke folk få gjøre slik de vil?

Måtte bare få litt utløp for min frustrasjon...

Hva tenker dere om det? Og er det flere jenter som tenker slik som meg? Er det ok å ha ons?

Så lenge man ikke har seg med flere innenfor samme gruppe/krets så er det ok. Er ikke så kult å ha pult hele klassen, hele bygda eller hele kontoret. Så lenge man er litt smart og selektiv på hvem man puler så går det fint.

Anonymous poster hash: 4af66...c6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...