AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Jeg er nedbemannet på jobben og lurer på om noen vet hvordan det vil slå ut på NAV dersom jeg slutter på dagen og får lønn i 3 mnd kontra gå ut hele oppsigelsestiden på 3 mnd? Dersom jeg går på dagen m lønn i 3 mnd vil jeg da få arbeidsledighetstrygd etter 3 mnd om jeg fortsatt ikke har funnet ny jobb, eller blir det sett på som jeg har sagt opp selv og blir jeg da satt i karantene?Anonymous poster hash: 92a4e...8c4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Forstår ikke helt innlegget ditt, si opp og få lønn i tre mnd, eller jobbe med lønn i tre mnd?Anonymous poster hash: 4b103...008
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 Det spørs på bokføringen egentlig, om det blir utbetalt "som lønn" vil du ikke kunne få dagpenger samtidig. Mens om det blir utbetalt som feks en enkelt stor sum, bonus eller liknende kan ting være annerledes... Men i utgangspunktet er svaret nei. Anonymous poster hash: 19042...040
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå