Gå til innhold

Kroppen er merkelig...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syntes kroppen er helt merkelig nå, det begynte på lørdagsmorgen, små svimmel og uggen i kroppen. Ikke sånn influensa følelse, men ja...

Er prøver, så denne mnd har vi ikke prøvd, skal ha mensen om 5-6 dager. Har hatt samleie, men ikke så ofte fordi vi har hatt mye å gjøre. Men jeg klarer ikke engang å tenke greit nok, er så sløv i "hjernen", tankegangen og hvis jeg skal løfte en arm, er kroppen så svak at jeg føler at jeg ikke vil klare det.

Symptomer:

• Små svimmel
  • Sliten/svak i hele kroppen
  • Konstant trøtt, vil legge meg kl 7-8 om kvelden fordi jeg ikke føler kroppen orker mer.
  • Veldig forandringer i kroppstemperatur. Fryser i det ene øyeblikket, svetter i det andre. Ligger med klær under dyna om natten for å ikke fryse. Til og med da kan jeg fryse..
  • Føler meg kontant sulten, ikke smerter i magen, men sulten uansett hva jeg spiser og hvor mye. Men jeg vet jeg er mett, så spiser ikke mer enn vanlig.
  • Drikker mye mer enn vanlig, konstant tørst og tørr i munnen.

Er det noen som vet hva det kan være og om det kan ha noe med graviditet? Vil ikke tro det siste.. Da vi ikke har prøvd så veldig denne mnd.

Har ikke noe smerter i det hele tatt. Så er så vanskelig å vite. Har en tvilling, men den har ikke kommet enda, men følt den har vært vond noen ganger. Kan det hende det har noe med det å gjøre? Skal også til hjertespesialist for et ekstra hjerteslag jeg har, men aldri hatt det sånn selv om jeg har det..

Har vært å sjekka meg for jern og vitamin, ingenting mangler og alt ser bra ut. Nå som jeg sitter her så er det akkurat som jeg snart sovner...

Anonymous poster hash: 474e9...831
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Har du tatt graviditetstest da?

AnonymBruker
Skrevet

Har du tatt graviditetstest da?

Nei, regner med at det ikke er graviditet da jeg ikke hadde sex rundt eggløsning, tror jeg! Men hvis jeg skal teste meg, gidder jeg ikke før forventet mens.. Vi får vente å se om mensen kommer.

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, du er mest sannsynlig gravid :) Ta en test for å være sikker

Anonymous poster hash: b56d1...dcb
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, du er mest sannsynlig gravid :) Ta en test for å være sikker

Anonymous poster hash: b56d1...dcb

Går det ann å teste så tidlig? Fordi forrige mnd fikk jeg negativ, så fikk jeg mensen. Men nå venter jeg ikke mensen før om 4-5 dager. Er ikke sikker.

AnonymBruker
Skrevet

har gått gjennom det samme. gikk en hel måned og hadde nesten alle symtomene for gravide. gikk til legen og gynokolog og til legen igjen. de fant ikke ut ka det var. måtte bare vente og se om det gikk over av seg selv. vet ikke kor mange tester jeg har tatt no og ikke fått noe resultat. Jeg er selv en prøver så kanskje kroppen min bare stilte meg et puss, men krysser fingrene for at du er positiv :)

Anonymous poster hash: 577f8...029
AnonymBruker
Skrevet

har gått gjennom det samme. gikk en hel måned og hadde nesten alle symtomene for gravide. gikk til legen og gynokolog og til legen igjen. de fant ikke ut ka det var. måtte bare vente og se om det gikk over av seg selv. vet ikke kor mange tester jeg har tatt no og ikke fått noe resultat. Jeg er selv en prøver så kanskje kroppen min bare stilte meg et puss, men krysser fingrene for at du er positiv :)

Anonymous poster hash: 577f8...029

Har vært prøvere en stund, hatt symptomer på graviditet, men det var bare noe jeg innbilte meg. Men nå føler jeg meg ikke gravid, men kroppen bare er sånn.. Så irriterende å ikke vite hva det skyldes. Tatt haugevis med tester, alle negative, blir sliten av sånt! Men når jeg tenker over det, så har jeg alltid trodd det at eggløsningen min kommer som de skriver på nettet, men den kommer veldig tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...