Gå til innhold

Romantisk film


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Kan dere anbefale en romantisk film vi bør se i kveld? Vil ha litt kos stemning... Helst en relativt ny film... Har ikke sett noen av disse nye chick-flickene :)

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Sweet Home Alabama var søt! Og relativt ny. Reese Witherspoon spiller i den sammen med enkjekkas jeg ikke husker navnet på..

Ellers er jo Four Weddings and a Funeral min favoritt, men den har jo rukket å bli ti år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ny lenger men jeg er utrolig glad i Notting Hill (m Julia Roberts) som kom for noen år siden... Digger Spike :P

Norske Buddy er jo noe nyere og anbefales på det varmeste hvis du ikke har sett den.... :-)

Kommer ikke på noen nye filmer egentlig..... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dujegvi2

har dere glemt den siste filmen med hugh grant i en av hovedrollen? Den var jo sååååå søt og engelsk à là Fire Bryllup. Het visst....hmmmm....Love Actually kanskje? Se den - likte den jeg iallefall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere glemt den siste filmen med hugh grant i en av hovedrollen? Den var jo sååååå søt og engelsk à là Fire Bryllup. Het visst....hmmmm....Love Actually kanskje? Se den - likte den jeg iallefall. :)

Det het den ja :)

Kjempesøt film det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

When Harry met Sally / Da han møtte henne er søt :klem2: , men det får vel bli en annen kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

You`ve got mail

Pretty Woman

Brudens far

Sleepless in Seattle

Nine months

Can`t buy me love

18 again

er bare noen i en laaaang rekke .........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
When Harry met Sally / Da han møtte henne er søt :klem2: ' date=' men det får vel bli en annen kveld...[/quote']

Denne må jeg få sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ingen av oss er spesielt glad i klissete filmer, så de mest romantiske filmene vi har sett er Ringenes Herre, spesielt nr 2...når de kriget satt vi og niholdt hverandre i hendene :)

Anbefaler The Ring, den syntes jeg var skummel. Ble mye kosing etter filmen da ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moulin Rouge, hvis du takler at de synger popsanger stadig vekk! (Det gjør jeg, og synes filmen er så utrolig konge!)

Love, Actually med bl.a. Hugh Grant og en haug med andre gode skuespillere er også veldig bra, selv om den handler om jul.

Den Fantastiske Amelie Fra Montremartre er også veldig søt. :)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Something's gotta give (Når du minst venter det på norsk) med Jack Nicholson og Diane Keaton. Utrolig morsom og søt! Jeg så den på kino i februar, men den varmer fortsatt godt innvendig når jeg tenker på den. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moulin Rouge, hvis du takler at de synger popsanger stadig vekk! (Det gjør jeg, og synes filmen er så utrolig konge!)

Den Fantastiske Amelie Fra Montremartre er også veldig søt. :)

Catzy

Åhhh ja disse er utrolig bra. Moulin Rouge har jeg sikkert sett 5 ganger og sipper like mye hver gang :ler:

Dersom du vil ha en film uten alle de romantiske klisjeene er Monsters Ball å anbefale. Den beskriver kjærlighet og smerte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...