AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Har aldri brydd meg om mote og har aldri orket å kjøpe høyhælede sko, og jeg har veldig dårlig balanse pga en feilstilling i et kne. Har snublet og falt mye i mitt liv. Er det fyyyyyy å bruke ballerinasko i et pent selskap? Er dåp for mitt første barn, jeg kommer til å gå mye frem og til bake da jeg og samboer arrangerer dåpen, ordne maten ol, så ser for meg masse tryning med høyhælede sko. I verstefall så kan jeg kanskje skade en ankel. Eller er det sånn nå at man MÅ ha pensko med høye heler? Egentlig bryr jeg meg ikke om hva andre mener, så bare lurer, blir nok ballerinasko her Hvis noen lurer så har jeg ikke vært i dåp eller bryllup siden jeg var unge, og ellers aldri vært i fancy selskap. Anonymous poster hash: e014d...2db
Kicki_90 Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Du kan helt fint bruke flate sko, finnes mye pent i flate sko i butikkene nå fremover. Velg noen som er av god kvalitet og at den sitter godt på foten så det ikke blir ubehagelig etter mye gåing. 2
Gjest Lille-pus Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Gå med ballerinasko du, TS. - dte er ingen regler eller noe annet som sier at du 'må' ha så eller slik høye hæler, eller sko av den eller den kategorien. Flate sko er helt supert. Det er dåpen til deres første barn. Det er dere som arrangerer selskapet. Det er dere som skal være og styre. Et par gode ballerinasko blir gull. - lykke til med dåpen og selskapet
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Kommer til å gjøre som jeg vil Ville bare høre folks meninger da noen er så besatt på mote. Jeg må kjøpe kjole og, eier 1 og den passer ikke til dåp Anonymous poster hash: e014d...2db
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Takk for svar forresten!Anonymous poster hash: e014d...2db
Wonders Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Nå kan du glede seg, TS. Det kommer masse masse flate pensko fremover!!! Helt like mange med heler, bare mye mer anvendbare og praktiske... http://www.pinterest.com/search/pins/?q=fancy%20flat
Chloe- Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Ta flate ballerinasko du. Hvertfall ikke gå for sko med pitteliten kilehæl/kitten heel, det er så usannsynlig stygt imo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå