Gå til innhold

Veldig mye overvekt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på Gardermoen for noen dager siden, og jeg ble sjokkert over antall overvektige mennesker jeg så. Det var spesielt kvinner som utmerket seg.

Trist å se utviklingen i samfunnet vårt. Konsekvensen av datagenerasjonen begynner å vise seg, og spørsmålet er hvordan vi klarer å takle bølgen av livsstilssykdommer som bare er nødt til å komme før eller senere.

Tragisk.

Anonymous poster hash: 131d7...832
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Trist å se utviklingen i samfunnet og tolleransen for andre har minsket. Heldigvis finnes det andre enn deg.

Tragisk

• Liker 4
Skrevet

Trist å se utviklingen i samfunnet og tolleransen for andre har minsket. Heldigvis finnes det andre enn deg.

Tragisk

Hva faen? Selvsagt er det tragisk at store deler av befolkningen er overvektig. Da tviler jeg på at TS mener et par kilo over, men heller ekstrem overvekt som ikke er annet enn livsfarlig.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tragisk

Hva er dette for en kommentar? Jeg snakker om veldig overvektige personer, noe som er et av vår tids store helseproblemer. Dette handler ikke om toleranse, men om en alvorlig bekymring for folkehelsen!

Jeg mener ikke at folk skal gå rundt som sylfider og fotomodeller, men man bør i det minste strebe etter å holde seg noenlunde slank og i form. Vi kommer til å oppleve en solid blåmandag om en generasjon når livsstilssykdommene eksploderer og samfunnet ikke har kapasitet til å ta vare på alle sammen med en fullgod oppfølging.

Anonymous poster hash: 131d7...832

• Liker 2
Gjest constance90
Skrevet

Hva faen? Selvsagt er det tragisk at store deler av befolkningen er overvektig. Da tviler jeg på at TS mener et par kilo over, men heller ekstrem overvekt som ikke er annet enn livsfarlig.

Selvfølgelig. Likte bare ikke måten innlegget ble lagt frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...