AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #41 Skrevet 2. mai 2014 Og hva med Lena, hun var jo levende, og så kom den rare saken på ryggen, og bredte seg utover - og så er hun frisk igjen? Er tydeligvis ikke bare de døde som opplever merkelige ting/kropper som går i oppløsning... Håper det blir en slags avslutning på noe, ikke bare en sesongfinale med mange løse tråder. Er liksom greit med en avrunding på en eller annen måte i en sesongfinale, at ikke ALT bare er cliffhangers... Anonymous poster hash: a6a9b...f06 1
Gjest Violetta Skrevet 3. mai 2014 #42 Skrevet 3. mai 2014 Jeg tror alle i byen er døde. Og så tror jeg de er i ferd med å gå i oppløsning igjen. Og jeg blir fremdeles kvalm av det som skjedde da han satt i den cellen. Når han spiste det... 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2014 #43 Skrevet 3. mai 2014 Jeg tror alle i byen er døde. Og så tror jeg de er i ferd med å gå i oppløsning igjen. Og jeg blir fremdeles kvalm av det som skjedde da han satt i den cellen. Når han spiste det... Jeg begynner også å tro de må være døde, siden ingen kommer seg ut av byen. Det er logisk hvis noe har skjedd med demningen, og alle er innesperret. Og glad jeg ikke spiste noe da jeg så den scenen du nevner Anonymous poster hash: b0386...5a5 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #44 Skrevet 4. mai 2014 Det skal komme en sesong 2. Så en ordentlig avslutning blir det jo ikke. Siden Lena ikke har oppstått fra de døde så kunne såret hennes leges. I en episode ble det sagt at faren hennes tidligere hadde dyttet henne av en stol så hun hadde fått et mindre sår på ryggen som ikke hadde grodd helt. Og det var fra det såret at det store såret oppstod rett etter at Camille hadde kommet tilbake. Hun har en spesielt nær og sterk tilknytning til Camille siden de er tvillinger, så det var et symbol på at de har en spesiell tilknytning både fysisk og psykisk. De kan kjenne den andre på sin egen kropp, akkurat som da Camille satt på bussen og fikk en anelse av hva Lena gjorde hjemme med kjæresten akkurat i samme sekund. Ellers lever de nok i en slags "mellomverden" eller har på en måte forsvunnet, siden de ikke kan få kontakt med resten av verden eller komme seg ut fra byen. Kan ha noe med demningen og den oversvømte byen å gjøre. Leste på en diskusjonsside at det finnes en dagbok som er skrevet kun på fransk til serien, der står det at demningen/sjøen er farlig og djevelens verk. Anonymous poster hash: 40cf3...117
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #45 Skrevet 5. mai 2014 Er det altså en by under vannet, nederst i demningen? Ble den oversvømmet plutselig, og alle innbyggerne døde? Husker ikke helt hva som ble sagt om dette... Anonymous poster hash: a6a9b...f06
Gjest MissWinter Skrevet 6. mai 2014 #46 Skrevet 6. mai 2014 Så siste episode igår, og det var veldig spennende! Synd at det er lenge til neste sesong, hehe. 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. mai 2014 #47 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har sett en episode Serien virket grei nok.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #48 Skrevet 8. mai 2014 Merker at det ikke blir noe problem å switche over til NRK2 og bort fra Eurovision. Anonymous poster hash: b0386...5a5 2
katyperry Skrevet 9. mai 2014 #49 Skrevet 9. mai 2014 Hæææ!!! Akkurat sett siste episode og jeg er helt forvirra! Var det den gamle byen som var på vei opp, eller var det deres by som hadde blitt oversvømt!? Skjønner ikke no.. 1
Rumle Skrevet 9. mai 2014 #50 Skrevet 9. mai 2014 Hæææ!!! Akkurat sett siste episode og jeg er helt forvirra! Var det den gamle byen som var på vei opp, eller var det deres by som hadde blitt oversvømt!? Skjønner ikke no.. Jeg tror det var deres by?
Dresden Skrevet 9. mai 2014 #51 Skrevet 9. mai 2014 Hæææ!!! Akkurat sett siste episode og jeg er helt forvirra! Var det den gamle byen som var på vei opp, eller var det deres by som hadde blitt oversvømt!? Skjønner ikke no.. Jeg forsto det som at det var den gamle byen som kom til syne igjen.
Amarone Skrevet 9. mai 2014 #52 Skrevet 9. mai 2014 Jeg tror den nye landsbyen var oversvømt, og den gamle kom til syne ved demningen. Oversvømmelser må jo bety at hauger av folk døde/ ble skadet, i og med at ikke hele landsbyen fikk plass inne på Håndsrekningen? Og hva skjedde med alle politifolkene? Gleder meg til neste sesong! 1
Rumle Skrevet 10. mai 2014 #53 Skrevet 10. mai 2014 (endret) Jaaa, hva skjedde med politimennene? Og hva med Adele? Er hun egentlig død, eller er det fordi Simon vil ha henne med tror dere? Noen som vet når det kommer ny sesong? Endret 10. mai 2014 av Rumle
Muscae Skrevet 10. mai 2014 #54 Skrevet 10. mai 2014 Adele bærer barnet til Simon, som er en av dem. Men det kan godt være at hun døde når hun prøvde å ta livet sitt, men ble gjenopplivet på sykehuset. Da er hun på en måte en av dem også. Tipper neste sesong kommer neste vår, men det er vel ingenting som er bekreftet enda. Det som ville vært "typisk" nå, er om en amerikansk tv-stasjon kjøpte rettighetene, og laget en amerikansk versjon...
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #55 Skrevet 11. mai 2014 Adele bærer barnet til Simon, som er en av dem. Men det kan godt være at hun døde når hun prøvde å ta livet sitt, men ble gjenopplivet på sykehuset. Da er hun på en måte en av dem også. Tipper neste sesong kommer neste vår, men det er vel ingenting som er bekreftet enda. Det som ville vært "typisk" nå, er om en amerikansk tv-stasjon kjøpte rettighetene, og laget en amerikansk versjon... Det er allerede en engelskspråklig versjon på gang. Den franske serien er basert på en film fra 2004, noen av de samme skuespillerne er også med. Anonymous poster hash: b0386...5a5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #56 Skrevet 13. mai 2014 Jepp tydelig at de vil ha Adèle pga at hun har en død manns baby i magen.... Huff, han sjefete politimannen (Thomas?) irriterer meg så mye... autoritær skikkelse. Nå vil jeg sjekke ut Resurrection (ny serie fra USA med lignende tema)! Anonymous poster hash: a6a9b...f06
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #57 Skrevet 15. mai 2014 Resurrection begynner på TVNorge 29.mai. Sesongen to kommer i slutten av 2014. Anonymous poster hash: 53682...124
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #58 Skrevet 15. mai 2014 Har sett fire episoder av Resurrection hittil. Begynte veldig bra (første episoden), er fremdeles ganske OK, men ikke så vakkert laget som Gjengangerne. Men historien er veldig lik (til nå). Anonymous poster hash: a6a9b...f06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå