Gjest Coolaid Skrevet 17. mars 2014 #21 Skrevet 17. mars 2014 Roastbiff? ..... Anonymous poster hash: ceddb...4d0 Ja, for dere kvinner som ikke har en salami å banke på.....
volvo22 Skrevet 19. mars 2014 #22 Skrevet 19. mars 2014 Det har faktisk skjedd flere ganger....har kjørt inn til siden og "kost" meg litt...
Mann 42 Skrevet 19. mars 2014 #23 Skrevet 19. mars 2014 Har jeg gjort en gang, jeg skulle kjøre langt og lenger enn langt, det var sein kveld og jeg var uforklarlig og plagsomt kåt. Etter noen kilometer fant jeg en høvelig rasteplass og dro setet tilbake for å bedre kunne hengi meg til selvnytelse. FOR en lettelse. Men akkurat som jeg pisket laksen opp det siste stryket og gytinga var i gang, så svingte det inn en bil til fra motsatt retning (dvs rett i glaninga) og lyste opp kupeen med ubarmhjertige tusenmetre. Jeg har alltid lurt på hva de fikk ut av ansiktsuttrykket mitt og om de skjønte hva som foregikk.... 1
Mann 42 Skrevet 19. mars 2014 #24 Skrevet 19. mars 2014 Ja, for dere kvinner som ikke har en salami å banke på..... Hvorfor er det så mange matreferanser når det gjelder onani? Nappe i løken, spanke salamien, piske laksen, gni roastbeefen?
Gjest Coolaid Skrevet 19. mars 2014 #25 Skrevet 19. mars 2014 Hvorfor er det så mange matreferanser når det gjelder onani? Nappe i løken, spanke salamien, piske laksen, gni roastbeefen? Har ikke peil på akkurat det...det er vel noen gutter som har funnet på det....apropo matreferanser... vi vokste opp med å høre at jenter luktet reke der nede.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå