AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #1 Skrevet 17. mars 2014 Jeg har lurt på å prøve pearly eller ladycomp som prevensjon men er det noen som har erfaring med dette som kan fortelle meg litt om det? Noen spørsmål jeg lurer på er blant annet: 1. Er det kun temp måling eller urinstixer også? 2. Hvordan gjør dere dette med tanke på at det må gjøre på nøyaktig samme klokkeslett, elle finnes det slindring? Tenker da feks i helger, når dere har fri. Jeg jobber selv i turnus så har fri og kveldsvakter i ukedagene. 3. Også litt generelt om erfaringer Takk på forhånd Anonymous poster hash: 9920c...ad8
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Hei Har nesten nettopp startet med ladycom så kan ikke si så mye om erfaringer enda, men hvertfall svare på spm Det er kun temperaturmålinger Du har tre timer "flex" på målingene. Så du kan sette den på senere i helgen eller tidligere om du må opp ekstra tidlig en dag. PFC kan også hjelpe deg med hvordan du bør gjennomføre målinger i forholdt til turnusjobbing etc, det viktigste er at du har fått søvn og har kommet til din "basetemperatur". Jeg syns målepinnen var litt ubehagelig første gangen, men nå sovner jeg mer eller mindre mens den måler. Er også veldig fornøyd med at vekkerklokken lager rolig lyd, får angst av bråkete vekkerklokker. For øvrig bør du ikke måle temp dager du har vært oppe sent og drukket, siden du da vil ha høyere temperatur enn du skal. Jeg testet dette i første perioden. Siden jeg nettopp hadde sluttet på ppiller ville jeg uansett ikke få "grønt lys" før etter første mens så dette ville ikke klusse med målingene i forhold til EL. Jeg fikk sjokk over hvor stort utslag det ga, og hadde da hverken vært oppe så sent eller drukket så mye, syntes synd på kroppen min... Det går helt fint å hoppe over måling en dag altså, du behøver ikke sitte hjemme hver helg;) Merker forresten også stor forskjell på å slippe ppiller og det var selv om jeg trodde jeg ikke merket stort når jeg gikk på de... Har mye mer energi, presterer bedre på trening, mer stabilt humør.... Anonymous poster hash: dd5e2...fcc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå