Gå til innhold

Charterfly til Thailand..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Planlegger 3 uker i Thailand til vinteren. :kul:

Med rutefly koster reisen ca. 10.000; pr. pers.

Vurderer å bestille plass med charterfly, men hører av andre at det er liten komfort, og at man må betale for all mat og drikke.

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 000!? Da tror jeg ikke du har lett godt nok. Når drar du, og hvor har du sjekket priser? (Ikke at det var akkurat dette du spurte om da men;))

Skrevet

hei!

skal ikke si noe på prisen, for jeg vet ikke hva det noralt koster fra norge. da jeg var for 3 år siden reiste vi fra danmark via tyskland, og betalte 7000,- tur/retur, og det var visstnok ganske billig siden vi fikk en restplass. så jeg kan ikke si jeg syntes 10 000,- var så ille,men.. :) dessuten reiser dere om vinteren, da det er høysesong der.

vi reiste på 3 klasse, som var helt greit. gode og store seter, men litt trangt for beina. men det var stor plass ellers i flye for å gå litt o.l. maten var inkludert, men drikke måtte vi betale for. men den kostet da ikke så mye.. syntes det var bra, både servicen og comforten. reiste med et tysk selskap.

hvor er det dere skal i thailand da? fantastisk land!!! :hjertesmil:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Reiste til Thailand med Startour, betalte 4500, fikk mat på flyet, det var trangt, men absolutt verdt det. Det var uten sted å bo, og det finner du lett, kjøp Lonely Planet.

Skrevet

Takk for svar.

Nå er reisen bestillt, og det ble charterfly. Skal betale 14800 for to pers. Mye dyrere med rutefly da det er høysesong. Vi flyr Oslo- Phuket. Skal videre til Krabi, og tilbringe en uke der. Videre til Koh Lanta, og siste uken på Koh Samui ! Hele 3 uker til ende. Skal bli godt å se frem mot når høst og vinter kommer. :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Anbefaler å ta en titt på www.bangkok.no - I forumet der finner man tips og råd om å reise til Thailand både med charter og rutefly. Massevis av "erfarne Thailandsreisende" der :-)

Skrevet

koh samui er mitt paradis på jord!!! :hjerte:

en del turister, men det har ingen betydning for meg når det er så nydelig og pent som det var der!! men er jo mulig at det er blitt mer turister nå enn hva det var for tre år siden. uansett, misunner deg utrolig mye! :P

Skrevet

Takk for svar, Anemone.

Jeg gleder meg kjempemasse. Hørt utrolig mye flott om Koh Samui.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...