AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Etter at jeg har tenkt mye på det, har jeg funnet ut at jeg gir opp lett. Jeg ser tilbake på mine tidligere jobber, og har funnet ut at jeg mister motivasjonen når jeg møter motgang. Det kan godt ta litt tid før jeg gir helt opp, men lufta går ut av meg, og jeg begynner med en gang å tenke negativt. Jeg ser jo at dette forklarer mye i livet mitt, og på mange området har dette vært tilfelle. Det kommer også til å skje flere ganger. Derfor lurer jeg på hvordan jeg kan gjøre for å takle motgang bedre. Hvordan unngår jeg å gi opp? Mvh kvinne som snart skal begynne i ny jobb, og vil absolutt ikke gjøre det samme der.. Anonymous poster hash: 3880b...f0f
Gjest Mankiw Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Mulig å være litt mer konkret? Hvorfor tror du at du kommer til å gi opp jobben? Mobbing? sosial angst, føler du ikke er flink nok til arbeidsoppgavene, etc?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Mulig å være litt mer konkret? Hvorfor tror du at du kommer til å gi opp jobben? Mobbing? sosial angst, føler du ikke er flink nok til arbeidsoppgavene, etc? Dette har vært i flere tilfeller igjennom livet mitt, og da har det vært baksnakking og kanskje vanskeligheter med oppgavene, som har gjort det. Men det gjelder jo også i fritiden. Med f eks et puslespill som er vanskelig å legge. Der gir jeg lett opp. Så det kan være mange årsaker involvert. Ts Anonymous poster hash: 3880b...f0f
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Du må ha troa på deg sjøl! Kanskje prøve å jobbe litt med å "gi litt mer blaffen" i hva alle andre tenker hele tiden? Det kan være vanskelig i ny jobb, man vil jo gjerne bli "elsket" av alle andre. Men så lenge man er trygg på seg sjøl, gjør en god jobb, og behandler andre med respekt, så bør man være fornøyd med seg sjøl. I tillegg er det kanskje lurt å ikke være redd for litt "smerte". Jeg kjenner ikke mange som ELSKER å stå opp tidlig hver morgen for å gå på jobb. De som sier de gleder seg hver dag til å gå på jobb, tror jeg lyver. En jobb er en jobb. Helt ok, men ikke noe mer. Jeg jobber ihvertfall for å kunne leve. Jeg lever ikke for å kunne jobbe, om det høres logisk ut! Ønsker deg lykke til i den nye jobben!Anonymous poster hash: 18105...973
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå