AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 En kveld for en stund siden var jeg alene og fingret(for å si det rett ut *røder*) og da kjentes det ut som det var noe i skjeden! Det føltes som enden på en tampong rett og slett og jeg ble tenkte automatisk at jeg hadde glemt å ta ut en tampong for lenge siden, og ble bekymret. Jeg prøvde å "få tak" i den for å få den ut men det gikk ikke. Når jeg tenkte etter var jeg også sikker på at det ikke kunne vært en tampong jeg hadde glemt. Jeg prøvde å fortrenge hele greia, og kjæresten min har ikke nevnt noe i ettertid, verken ved fingring eller sex(har heller ikke merket noe). I dag kjente jeg etter om det var noe der, og det var der fortsatt! Jeg har ganske lange negler og klarte tydeligvis å klore meg for jeg hadde blod på fingeren da jeg tok den ut. Jeg er nå kjempebekymret og tenker det verste! har noen opplevd noe av det samme? Hva burde jeg gjøre? Dra til gynekolog? Anonymous poster hash: 183e2...292
FrittgåendeBurugle Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Ikke bare livmortappen du kjenner da? Den varierer i "kjennbarhet" (for et fint ord) ut i fra hvor i syklusen du er. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Dette er helt normalt. Anonymous poster hash: 86961...b89
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Jeg ville gått til gynekolog:) Anonymous poster hash: 03743...be0
eccentricity Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 (endret) - Endret 29. mai 2014 av eccentricity
Sandie Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Søkte opp livmortappen nå, og det kan faktisk stemme! Tusen takk for svar, nå er jeg hvertfall litt beroliget. Den kjennes ganske langt nede i livmorhalsen nå, men jeg har også kjent den lenger opp. Jeg går på p-piller og skal ha mensen om 4 dager, kan det ha noe med at jeg kjenner den så godt? Eneste negative med gynekologundersøkelser er at de er svindyre Jeg er student og har ikke så god råd Er det noen i Trondheimsområdet som vet om det finnes et sted med rimelige priser? TS Ja livmortappen kan kjennes forskjellig ut i løpet av syklusen. Ville uansett tatt en sjekk hos legen, så slipper du bekymre deg mer:)
FrittgåendeBurugle Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Søkte opp livmortappen nå, og det kan faktisk stemme! Tusen takk for svar, nå er jeg hvertfall litt beroliget. Den kjennes ganske langt nede i livmorhalsen nå, men jeg har også kjent den lenger opp. Jeg går på p-piller og skal ha mensen om 4 dager, kan det ha noe med at jeg kjenner den så godt? Eneste negative med gynekologundersøkelser er at de er svindyre Jeg er student og har ikke så god råd Er det noen i Trondheimsområdet som vet om det finnes et sted med rimelige priser? TS Om jeg husker rett kjennes den best like før mens ja
eccentricity Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 (endret) - Endret 29. mai 2014 av eccentricity
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå