AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Jeg er en jente på snart 18 år. I sommer skal jeg og en venninne på våres første sydentur alene til magaluf. Vi har planlagt dette lenge og skal til å bestille snart. Vi har hele tiden tenkt at vi skal være borte 3 uker, men nå har jeg begynt å bli litt usikker på om det blir for lenge. Jeg har skaffet meg jobb for å tjene penger til denne ferien, men samtidig vil jeg ikke bruke opp alt jeg har jobbet i snart et halvt år for. Venninna jeg drar med har epelepsi, og har lett for å være negativ, jeg er redd for at dette skal ødelegge ferien våres. Men samtidig er det ikke snakk om 1000 kr (uten mat) en gang for en uke til om vi drar 2, og da blir det litt kjipt om vi har lyst å være der lenger når vi først er der. Jeg klarer ikke å bestemme meg, og vi må bestille innen uken som kommer! Hva burde jeg gjøre? Anonymous poster hash: cb83d...f54
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #2 Skrevet 17. mars 2014 Det kommer helt an på hva dere har tenkt til å gjøre der, men generelt vil jeg si at 3 uker i Magaluf er altfor lenge. Anonymous poster hash: 6fbcc...cf3
lillemeg90 Skrevet 17. mars 2014 #3 Skrevet 17. mars 2014 1 uke på typiske feriesteder som magaluf er mer enn nok for min del i allefall:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå