Solstrålemamma Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Blir du nervøs på jobb? I så fall hvorfor/hvorfor ikke?
Sphynx Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Jeg er nervøs hele tiden. Jobben er det som gjør meg mest nervøs. Blir nervøs av kunder som stjeler. Eller at jeg ikke skal gjøre en god nok jobb. Sjefene mine er flink til å kritisere og ikke flink til ros, så er alltid nervøs for å få pepper.
Gjest Evelynita Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Ja. Ikke ofte, men innimellom. Redd for å gjøre feil.
Djungelvrål Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Ja hver dag, det er tungt å jobbe nært med syke og pårørende.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Og hva jobber dere med? Anonymous poster hash: 449fb...cb8
Electron Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Jeg er ikke ofte nervøs nei, men jeg er veldig kritisk til tider da jeg jobber med høye strømmer og spenninger.
-Jiinxs- Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Nei, men så har jeg jobbet på samme sted i snart 10 år.
Cata Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Nei, veldig sjelden. Jeg har en jobb der jeg har måttet lære meg å ta avgjørelser og jeg har etterhvert erfart at det som regel går bra til slutt. Dermed er det heller ikke så skummelt lenger. Jeg har såpass lang fartstid at jeg føler jeg har noenlunde kontroll på tingene. Samtidig så er det jo slik at man aldri blir utlært eller verdensmester i min jobb, men jeg er kommet til den konklusjon at så lenge jeg gjør mitt beste og ikke gjør de samme tabbene alt for mange ganger så kan ingen forlange mer. Eller - de kan sagtens forlange, men ikke forvente.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #9 Skrevet 16. mars 2014 Ja, det har jeg. Er radiograf så jobber med ioniserende stråling. Må være forsiktig med hvordan og hvor mange bilder jeg tar. Spesielt barn er krevende. Stråling er ikke å tulle med, men elsker jobben min og møter mange spennende mennesker Anonymous poster hash: 3c64b...65e
Maximillian Cohen Skrevet 16. mars 2014 #10 Skrevet 16. mars 2014 Ja, det hender. Mye av arbeidet mitt foregår uten kontakt med bakken, så for en som meg med høydeskrekk kan det fra tid til annen føre til litt nervøse tendenser.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #11 Skrevet 16. mars 2014 Jobber på apotek og er ofte nervøs. Slitsomt å jobbe mens man føler folk glor på en hele tiden, og noen kunder kan gå fra normal til rasende på sekunder om de ikke blir fornøyd. Anonymous poster hash: d1401...fe1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #12 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har jo nerver, alle har da nerver? Anonymous poster hash: 12bc7...5e0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #13 Skrevet 16. mars 2014 Blir du nervøs på jobb? I så fall hvorfor/hvorfor ikke? Og hva jobber dere med? Anonymous poster hash: 449fb...cb8 Ja, jeg er det ganske ofte egentlig. Hvis jeg skal i møter som er vanskelige eller ubehagelige, eller hvis jeg skal treffe mennesker som jeg vet er ruset osv. Var aldri sånn nervøs i jobben min tidligere, men ved min tidligere jobb på NAV så kom jeg oppi en veldig skremmende situasjon og ble drapstruet. Etter det har jeg fått en større forståelse av at jeg aldri vet hva som kommer inn døra eller hva jeg møter i neste møte. Nå jobbet jeg i den lokale barnevernstjenesten.Anonymous poster hash: 1cd79...07a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #14 Skrevet 16. mars 2014 Ja det er jeg. Jobber på et eldrehjem som assistent. Utrolig slitsomt å være usikker og redd for kjeft selv om det har gått et halvt år. Anonymous poster hash: 33114...482
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå