Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har alltid ønsket å dra på musikkfestival, og er nå i starten av 20-årene og har endelig mast typen med på festival i sommer.

Vi tenker på å dra til England og delta på ett der, som varer fra torsdag til mandag, der vi kommer til å sove i telt.Må bare få fingern ut og kjøpe billetter.

Problemet nå er det at jeg starter å angre meg, og tenker at jeg kanskje ikke vil syns at en slik opplevelse blir som jeg har forventet meg. Må nok innrømme jeg har litt vel høye forventninger.

Er det noen som har vært på festival der de lever flere dager i telt?

Del gjerne erfaringer og meninger, slik at jeg får senket forventningene mine litt til noe mer realistisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tilbragt mye tid på Roskilde, og jeg anbefaler deg sterkt å reise.

Er helt fantastisk opplevelse. Toalett fasilitetene er vel ikke det største å skryte av men jeg har faktisk opplevd verre på hytteturer.

Bare den stemningen og at alle er der for en felles opplevelse er helt utrolig.

Sånn som det var på Roskilde så er det ikke noe problem å få fatt i ting du har glemt, mat som passer for deg( Jeg er veggis og aldri hatt noe problem med mat på roskilde).

Også er det veldig mye bra musikk som passer for alle. Jeg er metallfan men de jeg reiste meg var en bra blanding av alt fra pop,hiphop til techno. Og alle fant konserter de ville gå på :)

Så min oppfordring: GJØR DET!!!

Skrevet

Ser at du skal til England,er nok litt annerledes men ville bare dele mine erfaringer fra Roskilde :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags forventninger har du da?

Første bud for å reise på festival, i min bok, er at det er noen band der du kjenner til fra før og kunne tenke deg å oppleve live.

Forventninger som kan gå i dass: Det pissregner hele festivalen, teltet lekker og favorittbandet spiller dritdårlig eller avlyser pga vokalisten har mistet stemmen.

Personlig ville jeg valgt en festival som var innen rekkevidde med bil, for å dra med seg telt og campingstoler og fjas på fly er tungvindt, og å kjøpe for engangsbruk når man er fremme, er dyrt.

Men, på noen festivaler får man kjøpt ferdig oppsatt festivaltelt etc, så tar man det med seg hjem hvis man gidder.

Anonymous poster hash: c6797...a4b

Skrevet

Ja, mange gode band som skal opptre, og en god del jeg aldri har hørt om før.

Forventer at det skal være god stemning, lett å komme i kontakt med folk og veldig hyggelig.

Ser for meg glade mennesker, solskinn, varmt og avslappende.

Det jeg gruer meg til mest til er toalettfasilitetene, at det kan regne, mitt eget humør som fort kan bli veldig negativt om ting går galt og å få tak i mat til spesielle behov.

Men tenker også at jeg klarer vel 4 dager med dårlig vær og dårlig doforhold. Og blir det for ille tar man inn på hotell.

Også har vi jo prisen på denne lille turen som kommer godt opp i 10 000 med fly og transport + billett med camping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...