AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Correspondence of US Army Attache Assistant in Kiev We have hacked e-mail correspondence of US Army Attache Assistant in Kiev Jason Gresh and a high ranking official from Ukrainian General Staff Igor Protsyk. It appears that they are planning to conduct a series of attacks on Ukrainian military bases in order to destabilize the situation in Ukraine. Particularly, Jason Gresh writes to Igor Protsyk that it’s time to implement a plan that implies “causing problems to the transport hubs in the south-east of Ukraine in order to frame-up the neighbor. It will create favorable conditions for Pentagon to act”, says Jason Gresh. In his turn, Protsyk writes to some Vasil and tells him to arrange an attack on an airbase of 25 aviation brigade of Ukrainian air force stationed in Melitopol. This Vasil is responsible for arranging the details of the attack, gathering of the gunmen and providing them with a map of sites that are chosen to be attacked. http://sporaw.livejournal.com/258830.html Anonymous poster hash: 7aeeb...49c
Sir Winston Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Correspondence of US Army Attache Assistant in Kiev We have hacked e-mail correspondence of US Army Attache Assistant in Kiev Jason Gresh and a high ranking official from Ukrainian General Staff Igor Protsyk. It appears that they are planning to conduct a series of attacks on Ukrainian military bases in order to destabilize the situation in Ukraine. Particularly, Jason Gresh writes to Igor Protsyk that it’s time to implement a plan that implies “causing problems to the transport hubs in the south-east of Ukraine in order to frame-up the neighbor. It will create favorable conditions for Pentagon to act”, says Jason Gresh. In his turn, Protsyk writes to some Vasil and tells him to arrange an attack on an airbase of 25 aviation brigade of Ukrainian air force stationed in Melitopol. This Vasil is responsible for arranging the details of the attack, gathering of the gunmen and providing them with a map of sites that are chosen to be attacked. http://sporaw.livejournal.com/258830.html Anonymous poster hash: 7aeeb...49c Shit, min PC må ha blitt hacked, jeg mener bestemt jeg trykket på linken til KvinneGuiden - men ser nå at jeg har kommet inn på Nyhetsspeilet.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Har du ikke hørt? Det er en false flag false flag. Altså, en dobbel false flag operasjon. Egentlig er det Mossad som vil ta over for å gjøre Ukraina om til et nytt Galtvort slik at kullet Harry Potters nevø er i skal få ny skole i 2016. Visste du ikke det? Anonymous poster hash: 2342a...25d
I Grosny Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Jeg lurer egentlig på hvor mye våpen Ukrainas militære har igjen. Store mengder er iallfall stjålet, særlig i Vest-Ukraina, og Right Sector -bander er mistenkt.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #5 Skrevet 17. mars 2014 Jeg lurer egentlig på hvor mye våpen Ukrainas militære har igjen. Store mengder er iallfall stjålet, særlig i Vest-Ukraina, og Right Sector -bander er mistenkt. Det er ikke bra. Hvordan har de klart å stjele militære våpen? USA vurderer forresten å støtte Ukraina med våpen og ammunisjon: http://www.nettavisen.no/nyheter/--usa-vurderer-vapenforsyninger-til-ukraina/5177402.html Anonymous poster hash: 636f8...eb3
I Grosny Skrevet 17. mars 2014 #6 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Jeg vet ikke hvordan de har fått stjålet våpen etc. Kanskje bare gått inn og tatt??? Hvem som samarbeider med hvem er ikke godt å si. Right Sector kan muligens hatt en bråte med offfiserer i sin organisjasjon, og husk at UNA-UNSO er en militant organisasjon bygget av nasjonalistiske Ukrainske Afghanistanveteraner. Ukraina er stedet for konspirasjonsteorier nå. ikke minst fordi hele kuppet er en gigantisk konspirasjon, iscenesatt av hvem? Usa? Right Sector? Til og med Russland kan ha vært skyldig. De tjente jo ganske enormt på aksjespekulasjoner i de urolige dagene. Eller kanskje en mix av Ukrainske oligarker, Usa og Russland? Det finnes flust av folk , organisajoner og stater med fete motiv. En litt pikant konspirasjonsteori lanserer jeg her og nå. Ville spekulasjoner, men .... : Lederen for Right Sector, Jarosh var den siste som vi kjenner til at så Janukovich i live i Kiev. Jarosh er altså leder for den verste organisasjonen av bander i Ukraina, men han passer ikke inn. Han framstår ikke som banditt, men er derimot den mest veltalende og intellektuelle i hele kuppregjeringen, og hadde han ikke vært leder av en så ekstremistisk organisasjon, så hadde han vært soleklar presidentkanditat. Det ser altså ut som om at den veltalende Jarosch er intellektuell, en intellektuell i en bandittgjeng. Noe skurrer, er han hemmelig agent for KGB? KGB sitt kjennetegn er jo det intellektuelle, den kraftige intellektuelle kapasiteten. KGB kan spille hvem som helst trill rundt. Er forvirrvirringen total? Jeg sier ja! Ett klokkeklart ja! At forvirringen er total er det eneste vi kan vite, og det er også spådd at presidentvalget kommer til å ende opp med ett overraskende og merkerlig resultat. Hvem ønsket å destabilisere Ukraina? Har USA spyttet penger inn I Right Sector? Er det KGB som villle svekke landet fullstendig? Hva med eiendomsspekulanter i Kiev eller Amerikanske kornfirmaer? Nå kjører det rundt minibusser med fightere fra Right Sector rundt omkring i Ukraina. Drømmer vi om å få Ukraina inn i EU og Schengenområdet slik at disse minibussfighterbandene kan beveges seg fritt i Europa med sine våpen og heftig slossferdigheter? Endret 18. mars 2014 av I Grosny
likestilling Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Det er dessverre ikke så enkelt lenger at konspirasjonsteorier nødvendigvis er helt på jordet, og historien har vist at en del ting som en gang var å anse som "konspirasjonsteorier" i dag er fakta. Et godt eksempel er invasjonen av Irak som helt klart var iscenesatt av en ekstern og godt bemidlet aktør. Det er ikke helt på jordet å mistenke at f.eks CIA kan stå bak. Det er også veldig mye som skurrer angående historiene vi får servert fra Syria, ikke minst med tanke på at det ble lansert "konspirasjonsteorier" (også basert på angivelig hacket e-post) om at saringass ville bli brukt som påskudd for "intervensjon" før det i det hele tatt ble brukt saringass. En annen ting, som ikke er en del av de offisielle bildet av konflikten i Libya er at det var vestlige soldater innblandet, blant annet kan man se en NATO-soldat på videoen der Gaddafi brutalt blir henrettet av en gjeng "allahu-akhbar"-folk. Krig er ikke som før, og propaganda (som har vært brukt lenge) har tatt et steg videre. Det er alt for tidlig å trekke konklusjoner, og ikke kan jeg lese russisk heller, men her er de angivelig hackede e-postene... Man skal ikke undervurdere evnene til hackerne heller; det kan selvfølgelig være fabrikert, men det kan også være ekte. Det er rett og slett blitt nærmest umulig å skille ekte fra uekte, og det tar ofte lang tid før motivene blir åpenbare. Jeg ser ikke bort fra at dette kan være ekte... http://www.reuters.com/article/2014/03/16/us-ukraine-nato-idUSBREA2E0T320140316 Det er et stykke fra DDoS til å f.eks "deface" NATOs hjemmesider, men ikke all e-post er like godt beskyttet...
Wilmus Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Sånn ja NATO, sett litt styrker i Baltikum nå ja.. Lurt! Så trenger vi bare en liten bombings i et av disse landene, peke litt mer i retning øst, også er vi klare til angrep.. Hvor desperate er de etter krig egentlig? Og hvorfor? Trodde USA skulle slå seg konkurs i disse dager. Har de penger til krig nå? Er dette bare et desperat siste forsøk? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå