AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Skal dit en uke i august. Vil ha tips og abefalinger til hva som helst! Anonymous poster hash: 7d86a...1e6
lillemeg90 Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Sagrada familia; fint å ha sett, men jeg synes ikke at det er verdt å stå i lang kø og betale mye for å komme inn. Like fin utenfra:) Parc guell og casa batllo; må oppleves! Spisestedet MiLk i barri gotic har god mat og drikke!
caroprins Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 En ting som mange kanskje ikke vet om men som er veldig fint å besøke er Monsterrat. Dette er et kloster som ligger oppe i fjellene over Barcelona. Vil anbefale en tur dit
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 Takk for svar! Anonymous poster hash: 7d86a...1e6
Sapientia Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Lys og fontene showet ved Montjuic er også verd en kikk, var fint i området rundt også så skal jeg til Barcelona igjen noen gang så skal jeg fra ditt litt tidligere på dagen. Barceloneta beach er en fin strand. Akvariet var OK, men ikke supert. Verd et besøk hvis man liker den typen gjøremål. Metroen i Barcelona er super, lett å navigere og ikke så dyr.
Gjest Gjest_Piiiip Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Gotiske området er verdt å få med seg, Stitges stranda som ligger rett utenfor Barcelona, Parc Guell, Sagrada Familia, Ja jøss jeg kan gå on and on. Hele byen er jo et kunstverk i seg selv. Bare være obs på lommetyver på La Rambla! Kjekt å gå gjennom gata altså, men vær påpasselig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå