AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Hei, Jeg fikk plutselige smerter på venstre side i dag, bak på korsryggen og fram mot magen og ned mot lysken. Trodde først det var menssmerter, men Ibux har ikke tatt knekken på det, og jeg har aldri hatt slike smerter før. Det er ikke DØDSVONDT (jeg har hatt gallestein, og dette er ikke i nærheten like vondt, ihvertfall ikke enda). Har drukket masse vann, og det ble bedre, men så måtte jeg tisse og da kom smertene i siden tilbake. Vet at dere ikke er leger, men kanskje noen har samme erfaring? Eventuelt hva man ikke bør spise? Jeg har vært i ketose i 5 dager, googlet rundt, men får ikke noe svar på om det har en sammenheng. Anonymous poster hash: 0d978...8a1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Dra på legevakten.Anonymous poster hash: a660a...c0c
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 Dra på legevakten.Anonymous poster hash: a660a...c0c Syns liksom ikke smertene er sterke nok til det. -TS Anonymous poster hash: 0d978...8a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå