Gå til innhold

Noen som har slettet facebook-konto?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan opplevdes det? Mindre stress etc?

Anonymous poster hash: 0cdc7...c5f

Videoannonse
Annonse
Gjest MissWinter
Skrevet

Jeg slettet Facebook for en uke siden, og så langt har det vært deilig. Jeg hadde under 150 "venner" på Facebook, men synes det er bare tull for det er svært få som faktisk har 150 venner, og en får litt følelsen av å snoke i andres liv. Jeg får selvsagt glipp av masse informasjon og nyheter fra venner og bekjente og føler meg kanskje litt mer usosial. Men det er utrolig deilig at når jeg først møter de er det mye hyggeligere å snakke sammen fordi vi vet ikke alt som skjer i hverandres liv til ethvert øyeblikk, og det er morsommere å annonsere nyheter ansikt til ansikt.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke gjort det enda, men skal... har aldri vært noe superivrig facebook bruker, oppdaget fort at det ikke var noe for meg. Har ikke vært logget inn på 3 - 4 mnd nå... skal slette meg neste gang jeg gidder å logge meg inn. :)

Anonymous poster hash: a39ab...1e7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slettet min for to uker siden. Veldig befriende og angrer ikke.

Anonymous poster hash: 6e57b...07e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke og kommer nok ikke til å gjøre det. Nå bruker jeg stort sett fb til andre ting enn å følge "venner", så noe stress er det aldri.

Helt ærlig kan jeg ikke forstå hvordan folk kan være stresset pga fb, men alle er jo ikke like :-)

Anonymous poster hash: 7ef30...338

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan opplevdes det? Mindre stress etc?

Anonymous poster hash: 0cdc7...c5f

Jeg "slettet" min for 3 år siden, men jeg må innrømme at jeg angrer veldig. En "god" facebook konto er gull verdt i dagens samfunn, 150 liksomvenner og noen gode bilder av deg selv hjelper både når du skal søke jobb (alle arbeidsgivere googler deg, facebook er det de finner først) eller skaffe nye venner. Det er en veldig fin måte å skaffe seg en date på eller å opprettholde kontakten med nye mennesker du møter på.

Så for all del, behold kontoen, ha den til pynt. Noe annet er bare en tabbe.

Anonymous poster hash: 773e1...e74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...