Alenia Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Hei! Vi skal til Thailand i påsken, og skal besøke venner i nord som skal feire thailandsk nyttår vi landet i bangkok tidlig på kvelden, og har mest lyst til å ta en overnatting eller to der før vi reiser oppover. Da bor vi i såfall på koh san road (?). Det som gjør oss usikre er st våre thailandske venner, samt en "innflytter" vi kjenner der fraråder oss å oppholde oss o bangkok mer enn nødvendig om dagen- både pga politisk uro og denne feiringen (som visst går vilt for seg i storbyen..). Derfor spør jeg her nå, hva hadde dere gjort? :-) takk for svar!
caroprins Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Om jeg trengte en overnatting så hadde jeg fulgt rådene dere har fått og ikke dratt inn til Bankok akkurat nå. Hadde heller overnattet på et flyplasshotell om det finnes et rett i nærheten. Det tror jeg egentlig at jeg har hørt at det gjør. Så hadde jeg overnattet der og flydd videre neste dag og så hadde jeg heller besøkt Bankok en annen gang når uroen har gitt seg.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Jeg var i Bangkok for tre fire uker siden, og jeg synes ikke det var noe skummelt. Gikk midt i demostrasjons område, men følte meg ikke utrygg, Thaiene er heldigvis ganske fredfulle mennesker. Men Jeg hadde aldri orka å bo på koh san road, det et mas og kjas. Anonymous poster hash: c729b...c7d
caroprins Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Så vidt jeg har fått med meg så er det ikke lenger demonstrasjoner i Bankok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå