AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Hei! Jeg vil ta med meg tuppa på 7 til en typisk syden-destinasjon. Jeg tenker på noe ala Tenrife, Mallorca, Gran Canaria, Lanzarote.. Jdg vet ikke helt hva som skiller disse destinasjonene.. Har du noen tips eller annbefalinger? :-) Anonymous poster hash: 45875...719
caroprins Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Jeg ville tatt 7 åringen med meg til Sunwing eller Blue Village i Alcudia på Mallorca? Passelig stor/liten by med en flott og barnevennlig strand. På de hotellene finner man mange barnefamilier og mye aktivitet lagt opp for barna og over alt på disse resortene hvor jeg har bodd så har ungene som har feriere der storkoste seg så langt jeg har kunnet se. Det er mange utflukter å bli med på derfra også og alt kan bestilles på hotellet og man blir hentet og kjørt hjem etterpå. Enkelt og greit. Selvfølgelig så kan man jo dra på egenhånd også om man vil. Mallorca har aktiviteter som Delfinshow, grottevandring, flamencoshow og mye mer. http://www.ving.no/spania/alcudia Se her. Om du velger deg en av Kanariøyene så ville jeg på Grand Canaria ikke valgt Sunwing eller Blue Village der da ingen av de har Strand og på Bahia Feliz blåser det endel. Enten ved Amadoresstranden eller oppe med Meloneras er ok. Ellers så er det massevis å finne på på øya da. På Tenerife er det et fint Blue Village anlegg. Tenerife har også Loro park. Den er fin å besøke. Lanzarote. Nydelig øy og er man naturinterresert så er det mye å se her. Om det er om sommeren du skal av sted så kan det være utrygt for sandstormer på Kanariøyene på den tiden av året. Endret 16. mars 2014 av caroprins
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå