Gå til innhold

To par, samme rom

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Husker godt en fest på et fullstappet lokale for noen år tilbake, var vel 16/17 og var med typen, besteveninna mi og en fyr hun drev med, jeg og typen drev og klinte og sa koselige ting i øret til hverdandre, og det virket som venneparet gjorde akkurat det samme, Så etter en stund så bestemte vi oss alle 4for å dra hjem til typen min (de skulle sove over på naborommet)

Når vi kom dit så fortsatte egentlig alle 4 å drikke å kose oss, også plutselig ble det sånn at jeg og besteninna mi satt på kne foran guttene våre og begynte å suge, var ganske så full, men husker jeg ble skikkelig tent av hele situasjonen..

Vi drev på en stund med sugingen, men så måtte jeg ha pikk inni meg, så da tok typen meg hardt på et bord, mens veninna og fyren hennes lå å kjørte på på en madrass på gulvet...

Når all knullingen var over så gikk jeg og veninna mi i dusjen sammen og koste litt videre der.

Noen andre som har gjort noe liknende/har lyst til å gjøre noe liknende?

Anonymous poster hash: f5f61...e39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres mer ut som en skitten fantasi enn virkelighet. Er du her fordi du vil høre på andre folk sin 'erfaring' kanskje???? :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...