Gå til innhold

Definiasjonen av boyband


Gjest Belle âme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Belle âme

http://no.m.wikipedia.org/wiki/Boyband

Her står det gutter eller unge menn, og det står ramset opp band med fyrer som ikke bare var under 18 år. Anonymous poster hash: 265b7...eab

Vi directioners har i alle fall kommet til beslutning av at 1D ikkje eit eit boyband anymore, Harry er no 20 som betyr at han er mann. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Alle vet da at Backstreet boys og Boyzone ol. var boyband, og da er One direction det og.

Anonymous poster hash: 265b7...eab

ja og de i Boyzone var jo godt oppe i 20 åra på 90 tallet

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Vi directioners har i alle fall kommet til beslutning av at 1D ikkje eit eit boyband anymore, Harry er no 20 som betyr at han er mann. :))

kanskje han er mann for deg som er hvor gammel. 16? 20 åringer har nettopp tatt sine første skritt i voksenlivet, man må ha litt mer livserfaring før man blir en mann altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Vi directioners har i alle fall kommet til beslutning av at 1D ikkje eit eit boyband anymore, Harry er no 20 som betyr at han er mann. :))

musikken deres er beregnet på tenåringsjenter. Derav boyband

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, backstreet boys blir jo fortsatt omtalt som et boyband, og da er HVERTFALL 1D et. De er iallefall ikke et band, da hadde de spilt instrumenter på konsertene istedenfor å dansa synkron på scena.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Altså, backstreet boys blir jo fortsatt omtalt som et boyband, og da er HVERTFALL 1D et. De er iallefall ikke et band, da hadde de spilt instrumenter på konsertene istedenfor å dansa synkron på scena.

ja sant. Og alle i den gruppa er over 30 nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1D danser ikke de typiske boyband movsa, og da er dem ikke et boyband

har bare en ting og si " i'm not a girl, not yet a woman"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

1D danser ikke de typiske boyband movsa, og da er dem ikke et boyband

har bare en ting og si " i'm not a girl, not yet a woman"

de danser nå.

I band danser de ikke på den måten. I band har du en vokalist, en trommis, en gitarist, en bassist osv som spiller instrumenter og synger.

Endret av BettyBoop
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de danser nå.

I band danser de ikke på den måten. I band har du en vokalist, en trommis, en gitarist, en bassist osv som spiller instrumenter og synger.

det var spøk, husker boyband fra 90tallet hadde sånne movs:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

One Direction er da selve definisjonen på et boyband :fnise: Og hvorfor er det så ille da? Er det for lite cred å like et boyband? Oppleves musikken annerledes?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

One Direction er da selve definisjonen på et boyband :fnise: Og hvorfor er det så ille da? Er det for lite cred å like et boyband? Oppleves musikken annerledes?

samme tenker jeg. Hva er det som er så negativt med at de er et boyband liksom

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Over 40 tror jeg.

ja kanskje han eldste men jeg vet Nick Carter er 80 modell. men han nærmer seg feil side av 30 tallet han og om få år..

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Dette var litt av en tråd, men jeg klarer ikke la være å kommentere. Min datter som blir ni om et par måneder digger One Direction OG Isac Elliot.

Og, ja; One Direction ER et boyband. Definisjonen har ingenting med å gjøre om de er gutter/menn. Jesus Christ!!!

"Boyband eller «guttegruppe» er en betegnelse for en musikkgruppe som består utelukkende av gutter eller unge menn. Ofte spiller de ikke egne instrumenter, men ikke nødvendigvis. I tillegg til å synge, skal de ofte danse. Gruppens visuelle stil med musikkvideoer og idolbilder er en viktig del av deres image. Vanligvis framfører boyband sentimental pop til elektronisk akkompagnement. Den primære målgruppen er som regel tenåringsjenter."

http://no.wikipedia.org/wiki/Boyband

Oisann. Her står One Direction listet opp også, jo!!

Når det er sagt var vi på gratiskonsert i Drammen på mandag så jentungen fikk se selveste Isac Elliot live. Synes han er flink til å være bare 13 år (selv om stemmeskiftet kludrer det til for han, stakkars), og jeg skjønner godt at jentene som er like unge og yngre blir litt skjelvne av han.

For min del var det Wham! som var min crush da jeg var liten.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

No er ikkje One Direction eit boyband da ;)

Utifra nicket ditt skulle man tro du visste såpass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

For å gjøre en ting klart. One Direction blir definert som et boyband. Et boyband består av gutter/unge menn.

Denne Isac Elliot er vel en like stor fjott som den litt eldre Justin Bieber. Samme kategori innen musikk, osv. Skjønner egentlig ikke hvorfor disse folkene er så populære, i mine ører er ikke dette ordentlig musikk. Hvor har det blitt av glansdagene med Beatles, Queen, Rolling Stones osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, for en diskusjon. Selvsagt blir ikke et boyband kalt det pga alderen til medlemmene, det er jo bare å google backstreet boys så finner man ut at 3 av medlemmene var over 20 år da de ga ut sitt første album. Den eldste var 25 år da ifølge wikipedia, men likevel så ble de kalt et boyband ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

For å gjøre en ting klart. One Direction blir definert som et boyband. Et boyband består av gutter/unge menn.

Denne Isac Elliot er vel en like stor fjott som den litt eldre Justin Bieber. Samme kategori innen musikk, osv. Skjønner egentlig ikke hvorfor disse folkene er så populære, i mine ører er ikke dette ordentlig musikk. Hvor har det blitt av glansdagene med Beatles, Queen, Rolling Stones osv?

Altså; det er jo melodiøs popmusikk som fenger selv om det ikke er noe jeg velger å høre på selv.

Liker musikk fra gamle dager jeg også, men når det kommer til Rolling Stones har jeg aldri skjønt greia. Mick Jagger kan virkelig ikke synge, og i mine ører er det bare skrik.

Noe nytt kommer det også alltid. Vi kan ikke klamre oss fast til fortiden ;) Finnes mange nye band og artister som faktisk er BRA.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...