Gå til innhold

Vil ha litt større pupper!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noe som helst man kan gjøre for å få større pupper uten å ta silikon? Noen piller, en måte å trene på, ja et eller annet? Går på p-piller men det har ikke hjulpet noe.. Men er det noen østrogenpiller man kan ta? Jeg høres sikkert helt idiotisk ut nå, men jeg bare lurer egentlig..

Anonymous poster hash: 1e317...073
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

legg på deg. McDonalds er en god start.

Anonymous poster hash: 9d442...504
  • Liker 2
Gjest lillelarve
Skrevet

Ikke som jeg vet om. Har hørt om sånn.. pumping? Jeg vet ikke om det er det det kalles, men folk pumper liksom puppene, og "forstørrer" dem sånn. Men det varer jo ikke lenge, og så er det litt ubehagelig, fordi puppene blir hovne, osv.

Når man legger på seg, blir ofte puppene litt større; fett, vetdu. Men da blir du kanskje ikke så fornøyd med resten av kroppen, kanskje? Jeg vet ikke.

Hakke peiling ;)

AnonymBruker
Skrevet

Dine muligheter er:

- Opp i vekt

- Silikon

Alle piller som sier de kan gi storre bryster er humbug. Som en normal kvinne hjelper det ikke med østrogenpiller selv om du hadde fått tak i dem (ingen lege ville gitt deg det uansett hvis du ikke trenger det). En kvinne med normalt østrogennivå har ingen positiv effekt av ekstra østrogen.

Anonymous poster hash: ec951...61f
AnonymBruker
Skrevet

legg på deg. McDonalds er en god start.

Anonymous poster hash: 9d442...504

Klarer ikke legge på meg, har så høy forbrenning.. Ville gjort det om jeg kunne.. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noe som helst man kan gjøre for å få større pupper uten å ta silikon? Noen piller, en måte å trene på, ja et eller annet? Går på p-piller men det har ikke hjulpet noe.. Men er det noen østrogenpiller man kan ta? Jeg høres sikkert helt idiotisk ut nå, men jeg bare lurer egentlig..

Jeg må tipse deg om et kosttilskudd som heter fenugreek/bukkehornsfrø. Jeg gikk på p-piller i mang år, en bivirkning var større pupper.... ihvertfall 1 størrelse større, når jeg sluttet mistet jeg de. Tilfeldigvis kom jeg over en diskusjon på nettet hvor fenugreek ble nevnt og det funker faktisk. Puppene ble ikke mye større, men føler jeg fikk tilbake den størrelsen jeg hadde når jeg gikk på p-piller. Du kan jo lese mer om du googler det. Jeg kjøpte min første boks på helsekosten i Norge, men har etter det bestilt fra iherb.

Anonymous poster hash: 906fb...5c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må tipse deg om et kosttilskudd som heter fenugreek/bukkehornsfrø. Jeg gikk på p-piller i mang år, en bivirkning var større pupper.... ihvertfall 1 størrelse større, når jeg sluttet mistet jeg de. Tilfeldigvis kom jeg over en diskusjon på nettet hvor fenugreek ble nevnt og det funker faktisk. Puppene ble ikke mye større, men føler jeg fikk tilbake den størrelsen jeg hadde når jeg gikk på p-piller. Du kan jo lese mer om du googler det. Jeg kjøpte min første boks på helsekosten i Norge, men har etter det bestilt fra iherb.

Åh, takk for tipset! :D TS

AnonymBruker
Skrevet

Åh, takk for tipset! :D TS

Kosttilskudd gir ikke storre bryster. Hvis det var tilfelle, ville alle brukt det. Ikke kjop slik humbug.

AnonymBruker
Skrevet

Kosttilskudd gir ikke storre bryster. Hvis det var tilfelle, ville alle brukt det. Ikke kjop slik humbug.

Dette er bukkehornsfrø, brukes i Norge for forkjølelsesplager og er til god hjelp for mange som ammer. Det finnes mange puppe-kosttilskudd som har mistenkelige sammensetninger og som i tillegg er dyre. Disse styrer jeg absolutt unna. Bukkehornsfrø kan hjelpe til å balansere hormonene i kroppen og det fremmer produksjonen av østrogen. Jeg er ingen ekspert og skal ikke konkludere med at det er ufarlig, men jeg må si at jeg tror det er noe av det mest naturlige og tryggeste man kan ta om man ønsker å få mer formfulle bryster.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke har A vil du ikke ha større pupper. Hold deg til B eller C hvis du har det naturlig.

Hvorfor du ikke vil ha store pupper:

Ryggsmerter

BHer og bikinier må kjøpes på spesialbutikker

Det er vanskelig å finne sports-BH som støtter og er behagelige OG fine

Det er vanskelig å finne overdeler som ser fine ut fordi de er laget for vanlige pupper

Du må være forsiktig med dyp utringning

Menn ser deg ikke i øynene

Du må støtte dem mens du har doggy style sex

Hilsen ei med store pupper

Anonymous poster hash: 1c439...743
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter virkelig ikke hvorfor så mange ønsker seg store pupper. Jeg har hatt store pupper hele livet og tro meg, menn glor der istedenfor å se meg. Det nytter ikke å forsøke å snakke om seriøse ting, jeg blir aldri tatt på alvor. I tillegg er det skikkelig ukomfortabelt under trening.

Anonymous poster hash: 116a0...4ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...