AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Har prøvd et par forskjellige kremer for å få mindre rynker, men uten resultat... Finns det egentlig en rynkekrem som faktisk virker? I så fall, hvilken? Anonymous poster hash: ebc71...b32
Celestia Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Nei, det er ingen rynkekremer som fungerer. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Nei, det er ingen rynkekremer som fungerer. Er botox eneste løsning? :o Anonymous poster hash: ebc71...b32
Cessa74 Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Kollagen skal funke til en viss grad, men fjerner ikke rynkene helt. Men har hørt at kollagen strammer og fornyer huden og støtter celleprosesser som gjør at huden generelt ser bedre og yngre ut. Eqolegy selger kollagen i pulverform som man blander i vann og drikker en dose hver dag. Tror også man får tilsvarende produkter i helsekostbutikker. Link til produktet; http://no.eqology.com/index.php?do=product&id=8002 Endret 16. mars 2014 av Cessa74
student86 Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Dette er mine meninger om forebygging av rynker. Istedenfor rynkekrem ville jeg heller ha brukt f.eks. kokosolje. Solkrem med høy faktor kan også være noe. Jeg ville ha satset på å bygge opp huden innenfra med kosttilskudd som f.eks. kollagen, noe Cessa74 skriver om allerede. Ellers ville jeg tatt kosttilskudd som sink, c-vitamin, tran/omega 3 og annet. Kosthold, fysisk aktivitet, unngå sol/nikotin/alkohol kan også ha sitt å si. Så spiller jo også genene sin rolle.
Marie90 Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Retinol / vitamin A. Dette er det eneste som fungerer. Finn et serum med bevist innhold av retinol. Det skal ikke overbrukes, spesielt ikke hvis du har sensitiv hud. Ellers gjelder de vanlige livsstiltipsene, nok sovn og vann osv. Og selvsagt en dagkrem som inneholder solfaktor. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #7 Skrevet 16. mars 2014 Takk for svar Anonymous poster hash: ebc71...b32
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #8 Skrevet 16. mars 2014 Folk kjøper dyre kremer,men det er bortkastede penger. Ingen fungerer. Man kan forebygge i ung alder ved å unngå å bli skadet av solen. Solen er din huds verste fiende. Bruk faktor 50. Så kommer genene inn. Se på din mor og din bestemor. vet bare en ting som hjelper og det er avitaminyrebeh. Den bør du helst ta om vinteren. Jeg har brukt den, kjøpt hos lege på klinikk. Dyr beh,men verd det. Husker ikke hele navnet,men det er en huspleier ved navn Silje som har en blogg. Det er det stoffet jeg har brukt som hun omtaler. Anonymous poster hash: d469d...4be
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #9 Skrevet 16. mars 2014 Jeg testet faktisk ut "No7 Protect & Perfect Intense Beauty Serum", og den mine rynker ble veldig redusert ved at huden ble stram. Jeg var hyperallergisk og fikk enorme utslett av den, så fikk bare prøvd den etpar ganger. Jeg syns i hvert fall den fungerte på meg, men man må nok bruke den hver eneste dag slik at den i seg selv gjør huden stram, noe som betyr fryktelig mye penger... Anonymous poster hash: 12c03...ce6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #10 Skrevet 16. mars 2014 Har prøvd et par forskjellige kremer for å få mindre rynker, men uten resultat... Finns det egentlig en rynkekrem som faktisk virker? I så fall, hvilken? Olivenolje. Anonymous poster hash: a895d...936 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #11 Skrevet 16. mars 2014 Jeg synes Clarins sin Baume Beaute Eclair Beauty Flash Balm har en viss effekt. Men som de andre sier, forebygging, forebygging, forebygging! Og botox og Restylane om man ikke tenkte på forebygging før det var for sent Anonymous poster hash: 1a58e...1bd
student86 Skrevet 16. mars 2014 #12 Skrevet 16. mars 2014 Eggemasker skal visst ha en midlertidig, oppstrammende effekt, og eggehvite/eggeplomme brukes hver for seg: - Eggehvite strammer opp, men tørker også ut huden. - Eggeplomme tilfører fukt. Se ellers tips her (står bl.a. at smør, margarin og sukker kan bidra til å danne rynker): http://skingain.no/article/gode-tips-mot-rynker
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #13 Skrevet 16. mars 2014 Det som beviselig fungerer helt ypperlig er Obagi, et merke du ikke får kjøpt i parfymeri eller nettbutikk. Det er basert på en innledende kur over et visst antall uker, og et vedlikeholdsprogram deretter. Styrkegrad tilpasses hud og hva man orker av bivirkninger (flassing). I og med at man må være forsiktig med sol, er det nok lurt å vente til høsten. Anonymous poster hash: 80be2...9a8
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #14 Skrevet 16. mars 2014 Takk for svar og tips Anonymous poster hash: ebc71...b32
Djungelvrål Skrevet 16. mars 2014 #15 Skrevet 16. mars 2014 Folk kjøper dyre kremer,men det er bortkastede penger. Ingen fungerer. Man kan forebygge i ung alder ved å unngå å bli skadet av solen. Solen er din huds verste fiende. Bruk faktor 50. Så kommer genene inn. Se på din mor og din bestemor. vet bare en ting som hjelper og det er avitaminyrebeh. Den bør du helst ta om vinteren. Jeg har brukt den, kjøpt hos lege på klinikk. Dyr beh,men verd det. Husker ikke hele navnet,men det er en huspleier ved navn Silje som har en blogg. Det er det stoffet jeg har brukt som hun omtaler. Anonymous poster hash: d469d...4be Jeg tror ikke nødvendigvis solen er hudens verste, da skulle jeg sett ut som en sviske. Gener har minst like mye å si. Se på foreldrene dine, så ser du hvordan du kommer til å bli.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #16 Skrevet 16. mars 2014 Den beste rynkekremen er solfaktor, altså før rynkene dukker opp i ansiktet Når rynkene først er der så må det nok noen kosmetiske prosedyrer til for å fjerne dem, ikke kremer. Anonymous poster hash: 1bcb6...bc8
hypoallergenisk Skrevet 3. april 2016 #17 Skrevet 3. april 2016 Hva med den der LifeCell All-in-One Anti Aging Treatment? Fant den via en Outbrain-reklame på Mashable. Mest sannsynlig tull, men har noen prøvd? http://www.themodernman.today/skin-tightening-2/index8.php Sitat Older men are making a comeback. Mark my words. Just look at Robert Downey Jr and George Clooney, they’re in their prime and women can’t stop swooning over them. These men are well into their years but keep getting better looking as each year passes. What’s their secret? And how can regular men like you and I make it work for us?
Mrs.Fox Skrevet 4. april 2016 #18 Skrevet 4. april 2016 Denne har dokumentert effekt. Det er jo ingen kremer som fjerner rynker, men duser de litt ut.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #19 Skrevet 4. april 2016 Anti - rynkekrem kanskje? Anonymkode: 8863f...052
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #20 Skrevet 4. april 2016 En dermaroller er et must for alle damer over 30år : https://www.dermaspa.no/dermaroller-05mm.html Får produktene til å virke bedre. Jeg er veldig fornøyd med huden etter jeg startet denne behandlingen Tar litt tid før du ser resultater men det er mer enn verdt det. Anonymkode: abfd0...0bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå