Gå til innhold

Syk..og må bli bedre snart


Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Jeg har slitt med en stygg forkjølelse i snart to uker nå.. det har gått fram og tilbake, og i dag er jeg tufs igjen. Føler meg slapp og blæh. Vondt i halsen også. Og har eksamen i morgen! :(

Særdeles dårlig timing, får ikke så godt utbytte av lesingen heller når hodet er fylt med "vatt".

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli litt bedre - fort?

Svært takknemlig for alle forslag.. *snufs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solhatt.. kamille-te.. masse c-vitaminer.. hvile.. for all del, hold deg varm på føttene.. og lykke til på eksamen :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk takk Mylian.. selv om dette var råd jeg visste om fra før. Håper liksom på den ultimate kuren.. hehe. :wink:

Ikke morsomt å sitte inne og være syk i sommervarmen! Tror den gjør det verre også :evil: :-(

Skrevet

Har ikke den ultimate vidunderkuren til deg.. dessverre! for jeg kunne trengt det selv. vondt i hals/hode og slapp.. snufsen.. og har snart eksamen jeg også :-? får håpe du blir bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...