Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 Hei. Jeg har slitt med en stygg forkjølelse i snart to uker nå.. det har gått fram og tilbake, og i dag er jeg tufs igjen. Føler meg slapp og blæh. Vondt i halsen også. Og har eksamen i morgen! Særdeles dårlig timing, får ikke så godt utbytte av lesingen heller når hodet er fylt med "vatt". Noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli litt bedre - fort? Svært takknemlig for alle forslag.. *snufs*
Gjest 1111 Skrevet 2. juni 2004 #2 Skrevet 2. juni 2004 Solhatt.. kamille-te.. masse c-vitaminer.. hvile.. for all del, hold deg varm på føttene.. og lykke til på eksamen
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #3 Skrevet 2. juni 2004 Takk takk Mylian.. selv om dette var råd jeg visste om fra før. Håper liksom på den ultimate kuren.. hehe. Ikke morsomt å sitte inne og være syk i sommervarmen! Tror den gjør det verre også :evil: :-(
Gjest 1111 Skrevet 2. juni 2004 #4 Skrevet 2. juni 2004 Har ikke den ultimate vidunderkuren til deg.. dessverre! for jeg kunne trengt det selv. vondt i hals/hode og slapp.. snufsen.. og har snart eksamen jeg også :-? får håpe du blir bedre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå