AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Hvis du har vært sykemeldt i noen uker, for deretter å gå tilbake til jobb i 100%, og innse at du igjen må ha sykemelding. Hvordan funker dette? Kan man få sykemelding på ny med en gang? Eller må man vente noen uker? Anonymous poster hash: 5d5de...a65 Anonymous poster hash: 5d5de...a65
Cessa74 Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Det er ingen begrensninger ifht perioder mellom to sykemeldinger. MEN egenmelding må det normalt gå 16 dager før man kan ta ut egenmelding etter en sykemeldingsperiode.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Tusen takk for svar Har et annet spm også. Jobber ikke fulltid, og skal til utlandet snart. Er fortsatt sykemeldt. Må jeg da søke til Nav angående det, når jeg ikke har jobbedag den dagen jeg skal bort? Så det er teknisk sett ikke feriedager jeg bruker... Anonymous poster hash: 5d5de...a65
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Tusen takk for svar Har et annet spm også. Jobber ikke fulltid, og skal til utlandet snart. Er fortsatt sykemeldt. Må jeg da søke til Nav angående det, når jeg ikke har jobbedag den dagen jeg skal bort? Så det er teknisk sett ikke feriedager jeg bruker...Anonymous poster hash: 5d5de...a65 Ja hvis du er sykemeldt må du søke til nav.Anonymous poster hash: bb4a2...be1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Tusen takk for svar Har et annet spm også. Jobber ikke fulltid, og skal til utlandet snart. Er fortsatt sykemeldt. Må jeg da søke til Nav angående det, når jeg ikke har jobbedag den dagen jeg skal bort? Så det er teknisk sett ikke feriedager jeg bruker...Anonymous poster hash: 5d5de...a65 Hadde ikke giddet å søke til NAV om jeg var gradert sykemeldt og skulle på et par dagers tur til utlandet. Anonymous poster hash: 3ae38...c3e
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 På sykmeldingen må du skrive hvilke dager du er på ferie. Anonymous poster hash: e9e15...f87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå