Gå til innhold

Gi meg et reisetips!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan først si at jeg har reist en del før, men bare i Europa. Synes de fleste plasser jeg har vært har det bare vært mas og masse turister. Jeg er ikke interessert i historie, bygninger, severdigheter, mat eller museum. :P Vet ikke helt hva jeg er ute etter, men byer som Praha, Budapest, Berlin og London har jeg ikke lyst å reise til igjen Blir liksom for stort, masse folk, og bare maaas. Shopper heller aldri når jeg er på ferie, siden jeg hater det. Kunne kanskje tenkt meg en tur til en by nært havet og ikke så masse turister, der det er nogenlunde varmt klima. Men jeg kunne også tenkt meg en actionfylt ferie der man ikke ser på ting men gjør ting! Som fiske, padlling, vandring i farlige skoger, sykling i terreng. Tips?? :) (Ja jeg vet jeg er vanskelig :P )

Anonymous poster hash: 54ca4...6a7
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kan først si at jeg har reist en del før, men bare i Europa. Synes de fleste plasser jeg har vært har det bare vært mas og masse turister. Jeg er ikke interessert i historie, bygninger, severdigheter, mat eller museum. :P Vet ikke helt hva jeg er ute etter, men byer som Praha, Budapest, Berlin og London har jeg ikke lyst å reise til igjen Blir liksom for stort, masse folk, og bare maaas. Shopper heller aldri når jeg er på ferie, siden jeg hater det. Kunne kanskje tenkt meg en tur til en by nært havet og ikke så masse turister, der det er nogenlunde varmt klima. Men jeg kunne også tenkt meg en actionfylt ferie der man ikke ser på ting men gjør ting! Som fiske, padlling, vandring i farlige skoger, sykling i terreng. Tips?? :) (Ja jeg vet jeg er vanskelig :P )

Tror du skal holde deg hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Google er din venn, det er mange tilbydere av aktivitetsferier. Søk og du vil finne :)

Anonymous poster hash: b59a4...66d
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært på slike aktivitetsferier og kan anbefale noe? :)

AnonymBruker
Skrevet

Høres jo ut som at du kan stortrives i ........... Norge?

Anonymous poster hash: 08e7f...a32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...