AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Jeg er en jente som er i et forhold med en mann, men jeg har så lyst å prøve med seksuelt med en annen kvinne. Min kjære kan gjerne være med. Hvordan går man frem for å finne en jente? Anonymous poster hash: f1c1c...3c6
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Henge opp lapper på nærbutikken? Anonymous poster hash: f92bc...25d 2
Gjest Coolaid Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Snakker veldig mye med mannen slik at dere er 100% enig i hva som kommer til å skje. Så poster dere en kontaktannonse på Cupido.no. Det er i hvert fall en begynnelse
Gjest Lille-pus Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Snakk med de som dere synes virker seriøse. Spør hva disse ser for seg og sjekk at dere er på samme plan, samme hvordan dere kommer i kontakt med hverandre. Sørg for at alle tenner på hverandre, og vær ærlige, - både mer hverandre og med dem dere kommer i kontakt med. Om kontaktannonser gir dere muligheter til å søke selv så er det ok, men om annonser ikke gir dere muligheter til selv å ta kontakt med profiler dere synes virker interessante... da ville jeg heller valgt å lage en bruker som kan søke og ta kontakt med andre brukere. Siden dere søker en kvinne og ikke et par så tipper jeg at mange av kvinnene ikke aktivt søker opp kontaktannonser, så kanskje dere ikke møter henne som dere klaffer best med ved å bare lage en kontaktannonse?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #5 Skrevet 16. mars 2014 Det finnes flere nettsider hvor dere kan bli medlem, ellers er jeg interessert i å bli med. nysgjerrig selv :-) Anonymous poster hash: 7ede5...fb8
Gjest black nailpolish Skrevet 16. mars 2014 #6 Skrevet 16. mars 2014 Gaysir. Ellers, som lillepus sa, husk å være åpne og ærlige med hverandre alle sammen ^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå