AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Hei, jeg har brukt epilator i tre år snart og i dag skjedde det noe veldig merkelig. Da jeg brukte den begynte det å klø veldig, og etter jeg klødde var det fult av hvite "klumper" der, det så helt klart ut som utslett eller en form for allergisk reaksjon. Jeg vet hva inngrodde hår er, og det var ikke det. Det er ikke krise at de er der, for kan bare droppe å gå med kjole i dag, men synes det er så rart! Noen som har en anelse om hva det kan være? hver gang jeg har brukt den skyller jeg den i glovarmt vann, skyller med pyrisept og så står den, slik at den ikke er borti noe som helst før jeg skal bruke den igjen.. Det er bare så utrolig rart siden jeg har brukt den over flere år liksom.. Anonymous poster hash: b4e14...1bd
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #2 Skrevet 15. mars 2014 Du kan ha hatt bakterier på beinet ditt Anonymous poster hash: 6a3af...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #3 Skrevet 16. mars 2014 skal man rense epilatoren???? jeg har hatt min i 10 år og aldri tørket av den eller skylt den eller noe som helst........................... Anonymous poster hash: 7e0a7...9de 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Skrevet 16. mars 2014 skal man rense epilatoren???? jeg har hatt min i 10 år og aldri tørket av den eller skylt den eller noe som helst........................... Anonymous poster hash: 7e0a7...9de Vet ikke, gjør det for sikrets skyld for porene blir vel åpnet når du drar ut hår, og om du tar over der igjen kan du få bakterier inn i porene. Forresten gikk det nesten helt bort etter jeg dusjet og etter en time var det ingen spor etter det. skjønner ingenting. men er glad det gikk bort Anonymous poster hash: b4e14...1bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå