Gå til innhold

PMS IFRA HELVETTE!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...som sagt! Og her må banning til, fy f... er det virkelig mulig?? Hadde aldri noe problemer med dette før fødsel, men etter????

Akkurat nå koker det i kroppen, hver eneste lille nerve sitrer, det gjør fysisk vondt av anspenthet, alt er dritt, mørkt, deprimerende. Null energi, orker ikke prate med folk, orker ingenting. Helt på trynet!

Er ikke hver syklus det er sånn, men sånn ca hver 3/4.

Noen andre?

Anonymous poster hash: 709fd...c8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja... Dessverre....

Men jeg blir sint også..

Kjennes nesten ut som om jeg kunne tatt livet av noen...

:-S

Anonymous poster hash: 316fa...905

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri problemer med PMS før jeg begynte å trekke på årene, dvs. passerte 30 ;) Først pleier jeg å ha en dag eller to hvor jeg føler meg så muggesur at jeg nesten brenner opp innvendig. Så følger det et par dager hvor jeg er skikkelig emo og dramatisk. Heldigvis greier jeg å undertrykke og skjule mesteparten fra omverdenen.

Kvinnekropp er topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdens søteste toåring, og jeg må virkelig ta meg sammen. Ikke alltid det går, og jeg eksploderer. Jeg er i tillegg alene-mamma, og er så lei og sliten i disse periodene. Må gjøre absolutt alt selv, og det er tøft.

Anonymous poster hash: 629ac...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhmm... Jeg gikk på Cerazette i 3 år, før jeg fikk på denne pillen og fortsatt hadde mensen hadde jeg aaaaldri noe problemer med PMS. Men så byttet jeg piller, fikk mensen tilbake, dummeste valget jeg har tatt. Fikk PMS ei uke før mensen og varte hele mens uken. 2 uker med pms!!!

Kvalm, hetetokter, deprimert, sint osv.

Begynte på Cerazette igjen jeg... Aldri mer mensen!!



Anonymous poster hash: 2e105...233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...