AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #21 Skrevet 15. mars 2014 Fordi jeg ikke treffer folk.. Drikker sjeldent og fritidsaktiviteter gjør jeg alene, de gangene det er folk i nærheten så snakker jeg ikke med dem fordi jeg ikke har den personligheten. Anonymous poster hash: 9b76a...945
Gjest Ninab Skrevet 15. mars 2014 #22 Skrevet 15. mars 2014 Jeg er singel først og fremst fordi jeg nylig gikk ut av ett forhold jeg burde gått ut fra for veldig lenge siden.. og jeg er derfor ganske klar for noe annet allerede.. Men jeg er nok og singel fordi jeg har selvtillitt under pari, og ikke tørr meg på noen, og OM jeg gjør det så er jeg så klønete at de løper Norge rundt på verdens rekord.. (en kar.. )
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #23 Skrevet 15. mars 2014 Fordi jeg er kronisk syk, og ikke har overskudd enda til å ta hensyn til en annen person, og være med han så tett. Er mye bedre å møte menn når det passer meg frem til jeg får sykdommen i sjakk. Folk vil jo ikke bli sammen med en som er syk. En annen ting er at jeg er sjenert, og har blitt veldig forsiktig med å gi av meg selv fordi jeg har blitt såra av veldig mange ekskjærester. Føler meg aldri bra nok. Jeg misliker å date, føler det er så kunstig. Så må virkelig være interessert i fyren for at jeg skal gjøre det. Anonymous poster hash: 811e0...ff0
Steinar40 Skrevet 15. mars 2014 #24 Skrevet 15. mars 2014 Jeg er singel fordi jeg ikke er motivert. Dette kunne ha blitt helt annerledes for noen år siden, men alt det som har skjedd (eller rettere sagt, ikke skjedd) siden den gangen gjorde bare at all motivasjon døde i stedet.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #25 Skrevet 15. mars 2014 Sliter også med motivasjonen. Hilsen kvinneAnonymous poster hash: b3df1...853
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #26 Skrevet 15. mars 2014 Jeg har gitt opp etter å ha blitt dumpet/avvist/sveket/bedratt på grunn av de samme tingene hver gang. Til slutt skjønner man at man ikke har noe på sjekkemarkedet å gjøre. Og merkelig nok har livet blitt mye bedre etter jeg innså dette. Anonymous poster hash: 8d008...b0f 1
Steinar40 Skrevet 15. mars 2014 #27 Skrevet 15. mars 2014 Sliter også med motivasjonen. Hilsen kvinneAnonymous poster hash: b3df1...853 Spesielt lite motivert blir man når man blir minnet på at kvinner egentlig bare er interessert i penger og det man kan få for penger. På samme måte som jeg regner med at mange av dere også blir demotiverte når dere skjønner at mannfolk egentlig bare er interessert i sex.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #28 Skrevet 15. mars 2014 Spesielt lite motivert blir man når man blir minnet på at kvinner egentlig bare er interessert i penger og det man kan få for penger. På samme måte som jeg regner med at mange av dere også blir demotiverte når dere skjønner at mannfolk egentlig bare er interessert i sex.. Ja, er enig med deg der. Er noe slikt jeg også har funnet ut. Hilsen kvinne.Anonymous poster hash: b3df1...853 1
Sophie-Ann Skrevet 16. mars 2014 #29 Skrevet 16. mars 2014 Jeg treffer ikke nye mennesker, omgås bare de samme hele tiden, så jeg får ikke nye input.
solch Skrevet 17. mars 2014 #30 Skrevet 17. mars 2014 Fordi jeg er kresen Fordi jeg bare faller for menn som er dobbelt så gammel som meg Fordi jeg blir en smule personlighetsforstyrret i nære relasjoner Fordi jeg har vanskelig for å knytte meg til mennesker Fordi jeg har masse psykisk bagasje Ellers er jeg søt og omtenksom, oppegående, flink å lage mat, flink til å suge... Egentlig så er jeg drømmedama?
smarie Skrevet 17. mars 2014 #31 Skrevet 17. mars 2014 Jeg er singel fordi jeg er i overkant kresen og har alt for høye krav til menn.
Gjest Corto Maltese Skrevet 17. mars 2014 #32 Skrevet 17. mars 2014 Fordi jeg trives som singel. Det er grunnen
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #33 Skrevet 17. mars 2014 Den offisielle forklaringen er at alle andre er opptatte, blir som et umulig regnestykke. Realiteten er nok mer kompleks, men Norge og slik kulturen har formet folkesjela er ikke min greie. Anonymous poster hash: bad2e...e9d
Global eD Skrevet 17. mars 2014 #34 Skrevet 17. mars 2014 Var nettopp i mitt første brudd, og for meg tar det tid å samle meg sammen igjen. Med andre ord jeg må få pusten igjen. Har lært mye mer om hva jeg skal se etter ved et evt fremtidige dater. Problemet er forelskelsesfasen, og hvordan man egentlig kan se igjennom den fasen. Hvis jeg blir lurt i fremtiden, så er det i denne fasen. Ett par år til nå, så tror jeg at jeg kan se etter noen som er god som gull.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #35 Skrevet 17. mars 2014 Fordi jeg eeeelsker singellivet. Masse tid alene. Trenger bare et par tre puledamer. Det har jeg og storkoser meg. Kommer aldri til å bli noe mer forhold her nei. Anonymous poster hash: 80a6f...1a8
Inwe Skrevet 17. mars 2014 #36 Skrevet 17. mars 2014 Fordi jeg ikke dater eller orker å bruke tid på det. Og antagelig fordi når jeg først blir betatt er ikke han det tilbake. Også har det sikkert noe med å gjøre at jeg faktisk trives som singel og kan bruke tiden min til det jeg vil og KUN det jeg vil (med unntak av jobb og skole som jeg må..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå