Gå til innhold

Hvorfor er du single?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig nå.

Jeg er single fordi jeg er ganske kresen. Er også etter mange år som single blitt veldig selvstendig og "single-sær", og har derfor vanskelig for å slippe noen inn på meg og være sårbar. Oveni det hele blir jeg sjenert og keitete (tragikomisk) de gangene jeg faktisk blir interessert. Jadda...

Anonymous poster hash: 77ba7...6e6

Videoannonse
Annonse
Gjest Mankiw
Skrevet (endret)

Er nok for feig til å prøve meg og ikke kjekk nok til å leve på sjarmen.

Endret av Mankiw
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg er feit, stygg og med elendig personlighet.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg er kronisk syk + har en psykisk syk datter

.. så jeg gidder ikke prøve engang...

Anonymous poster hash: 5323b...0e5
Skrevet

Fordi jeg har det ALTFOR godt til å prøve noe annet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe som passer fint for meg akkurat nå og jeg vil fortsette med det så lenge jeg kan. Det er godt å bare være meg. Bestemme alt i livet mitt, uten sure miner, furtenhet og irritasjon fra andrepart. Anonymous poster hash: 40fce...399

• Liker 2
Gjest Kaffekrus
Skrevet

Jeg har til nå vært frivillig singel for å stable meg selv på bena etter siste forhold. Nå er jeg mer åpen, men er ikke aktiv på sjekkefronten. Det maset gidder jeg ikke.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Fordi jeg er på leting etter at mitt siste forhold ikke fungerte lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig nå.

Jeg er single fordi jeg er ganske kresen. Er også etter mange år som single blitt veldig selvstendig og "single-sær", og har derfor vanskelig for å slippe noen inn på meg og være sårbar. Oveni det hele blir jeg sjenert og keitete (tragikomisk) de gangene jeg faktisk blir interessert. Jadda...

Slenger meg på denne!

Anonymous poster hash: 111d6...9f2

Gjest tinbjo1
Skrevet

Fordi jeg er kresen og fordi jeg liker å være singel! ;)

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå er jeg ufrivillig singel fordi jeg nylig ble dumpet av det som var kjæresten min. Jeg har aldri følt en så sterk kjærlighet til noen og heller aldri en så altoppslukende kjærlighetssorg. Bare tanken på å skulle utsette meg for risikoen for å bli så dypt såret igjen (når jeg etter hvert kommer meg på bena) er nok til å skremme meg vekk. Men det er uansett ikke noe stress, er ikke engang noe som minner om et seksuelt vesen akkurat nå, så dating står ikke engang nederst på prioriteringslista. Men legg gjerne igjen telefonnumrene deres til jeg blir klar for en rebound, dere! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg vil være det. Trenger tid til å være meg selv og ikke måtte ta hensyn til noen andre. Har så mye planer fremover og det passer ikke å ha en kjæreste. Kresen er jeg også. Er i midten av tyveårene.

Anonymous poster hash: e70c7...1b5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har måttet bruke tid på å komme ut av en psykisk lidelse.

Anonymous poster hash: b3df1...853

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg er kresen og fordi jeg liker å være singel! ;)

Liker også å være singel, og har inntrykket av at det gjelder mange. Har i hvert fall flere venninner som er i forhold som har uttrykt et par ganger at de de misunner meg på grunn av tilværelsen jeg er i, og jeg er ganske fornøyd med tilværelsen min, og savner ikke å ha en kjæreste.

Anonymous poster hash: e70c7...1b5

Skrevet

Er ikke forelsket. Så hvorfor jobbe for noe?

Skrevet

Prioriterer meg selv og jobben for tida :P Deilig å ha alenetid og :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg er sær og vanskelig, liker å best å bruke tiden min på meg selv. Er selvvalgt singel, har en fast partner jeg vet er interessert i et forhold, men jeg holder akkurat passe avstand.

Endret av Agape
AnonymBruker
Skrevet

Skulle jeg ha likt å visst... Roter meg inn i vennesonen selv om det starter med flørting,dating, overnattinger og sex :vetikke:

Anonymous poster hash: 9af57...eec

Skrevet

Føler ikke noen lengsel etter en mann. Da må han være spesiell. Vet ikke om jeg er kresen i vanlig forstand, jeg krever ikke at han er objektivt kjekk og at han er rik el.l., det er bare få menn som "treffer" meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tør ikke åpne meg for menn etter å ha blitt sveket for mange mange år siden. Holder de på en armlengdes avstand. Også er jeg ikke pen nok til at de gidder å jobbe for at jeg skal åpne meg. ;)

Anonymous poster hash: 3a6ac...4eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...