AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Skrevet 15. mars 2014 Hei! Jeg har et fly imorgen, 16. mars kl 12, og skal skrive ut boardingpasset mitt. Ryanair har regel om at man kan gjøre dette i tidsrommet 15 dager til 2 timer før flight. Jeg har jo fly om rundt 20 timer, men får opp denne (jævla) beskjeden: Online Check-In - Sorry you cannot check-in online because it is either more than 15 days before your flight departs or it is within 2 hours of the scheduled flight departure time. Re-Print Boarding Pass - Once you have checked in online boarding passes can be reprinted up to 2 hours before the scheduled flight departure time Hva skal jeg gjøre??? (Å ikke fly Ryanair er ikke et alternativ denne gangen, for jeg har flyet imorgen) Anonymous poster hash: 2948a...f0d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #3 Skrevet 15. mars 2014 Ring de? Det er jo planen om ingen her kan hjelpe. Men med tanke på at det koster rundt 15 kr i minuttet, så vil jeg se an andre alternativer først. Det er da forståelig? Anonymous poster hash: 2948a...f0d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #4 Skrevet 15. mars 2014 Har du sjekket at datoen på pcen din er riktig? Anonymous poster hash: 3cf74...026
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå