Gå til innhold

bra navn til jentekatt?


bobler

Anbefalte innlegg

heisann, vi skal kanskje få en til kattunge, en jente, men sliter med å finne ut noen bra navn, tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare husk at katten har lettere for å kjenne igjen "kalling" om navnet inneholder bokstaven "S". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forøvrig ingen tips på navn, jeg må nesten hilse på/kjenne katten først + at jeg selv bare har hatt hannkatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Navnet pleier komme ganske naturlig, og helt av seg selv, når katten er i hus og dens natur kommer for en dag.

Det er snodig det der.... min aller første feline venn visste jeg hva het med umiddelbar vikning, og det visste han også fordi at når min stemme ropte hans navn så svarte han.... om han så var flere hundre meter unna på et for ham fremmed sted.

Og han gikk da etter stemmen min for å finne meg.

Edit: Første gang jeg tiltalte ham ved det navn jeg var sikker på 'var ham' så svarte han umiddelbart... og ringen var sluttet og bekreftelsen gitt.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min katt heter Astrid hehe :) Hun kommer når jeg roper iafall!

Andre forslag:

Lissi

Katrine

Celin

Gunvor

Pusanna



Anonymous poster hash: 739d5...787
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjusken, lillepus, pusi, kosemose :) Hehe, klarer ikke gi katter seriøse navn fordi de er så søteee :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pjusken, lillepus, pusi, kosemose :) Hehe, klarer ikke gi katter seriøse navn fordi de er så søteee :)

Sånne navn er så teite, katter er personligheter de og som fortjener et ordentlig navn :) Ikke Dotten, Fluffy og Pjusken hehe.

Anonymous poster hash: 739d5...787

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne navn er så teite, katter er personligheter de og som fortjener et ordentlig navn :) Ikke Dotten, Fluffy og Pjusken hehe.

Anonymous poster hash: 739d5...787

Haha, jeg var ikke seriøs når jeg skrev disse altså! :) Men det er enda rarere når jeg møter katter som heter typ Oddvar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, jeg var ikke seriøs når jeg skrev disse altså! :) Men det er enda rarere når jeg møter katter som heter typ Oddvar :)

Hehe vi hadde en katt som het Prikken en gang, ellers ahr de alle hatt menneskenavn! Robin, Lasse, Kari, Truls..

Anonymous poster hash: 739d5...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vi hadde en katt som het Prikken en gang, ellers ahr de alle hatt menneskenavn! Robin, Lasse, Kari, Truls..

Anonymous poster hash: 739d5...787

Hehehehe, så morsomt :) Prikken synes jeg var stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wilma

Lola

Lilly

Berry

Blue

Messy

Smilla

Sunny

Endret av Twisted_me
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...