Gå til innhold

forkjølelse - tung pust.

AnonymBruker
 Del

Anbefalte innlegg

Er det normalt å vær litt tung i pusten når man er forkjølet? Hoster mye, og er tung i brystet.

Anonymous poster hash: 09b7f...402
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp. det kan også være en lungebetennelse du har. husker jeg ble sykt tungpust når jeg hadde lungebetennelse, og klarte knapt å gå noen hundre meter uten å holde på å dø, og folk lurte på om jeg egentlig hadde kols.

men det at en blir veldig sliten, og tungpust av en forkjølelse er nok ikke unormalt.

god bedring :)

Anonymous poster hash: 73a59...368
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. det kan også være en lungebetennelse du har. husker jeg ble sykt tungpust når jeg hadde lungebetennelse, og klarte knapt å gå noen hundre meter uten å holde på å dø, og folk lurte på om jeg egentlig hadde kols.

men det at en blir veldig sliten, og tungpust av en forkjølelse er nok ikke unormalt.

god bedring :)

Anonymous poster hash: 73a59...368

Ok :) Er utrolig slitsomt. Må hoste for å løse det opp i brystet. Hvis jeg lar vær å hoste så tetter det seg helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen tips til å få opp slimet? Tror det er slim så ligger der. I går hoster jeg noe ekstremt og da kjentes det ut som en stor ball var på vei opp i halsen, men svelget det ned igjen...uff, ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dytt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan prøve slimløsende middel? du får det i slik mikstur på apoteket ihvertfall. du kan også høre på apoteket om de har noen gode råd til deg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville forsøkt å drikke mye vann og Farris, fordi det hjelper lungene å få opp slim. Slimet blir tynnere når man drikker mye vann.

Unngå hostedempende midler og spør på Apotek etter Bisolvon. Det pleier å hjelpe.

Har du problemer med å få nok luft er det ofte tegn på lungebetennelse, så du kan spørre på legevakt om de synes du skal bli undersøkt.

God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter forslaget om Bisolvon. Det hjalp meg her i vinter da jeg hadde det samme.(høres veldig likt ut) Kjenner flere som har hatt lignende og det varer ganske lenge og man tror at man har fått noe mye verre enn det egentlig er.

Nå er jeg for øvrig frisk som en fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

• Opprett ny...