Gå til innhold

Jeg tror drømmer er ekte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et litt irriterende problem.

Jeg drømmer ganske ofte. Mange ganger om helt vanlige ting. Som for eksempel at jeg gjorde ferdig en del av oppgava på skolen, at jeg henta en pakke på posten.. Leverte ei bok på biblioteket osv.

Jeg drømmer altså om ting jeg vet må gjøres.

Når jeg står opp tror jeg at alt dette har skjedd. Og jeg kan bli overraska av ei purring fra biblioteket noen dager senere. Og innse at det bare var en drøm at jeg leverte boka.

Eller så kan jeg lete etter dette jeg skal hente på posten før jeg finner hentelappen der den skal ligge, og komme på at jeg henta pakka i drømmen.

Her om dagen tok jeg meg litt fri, for jeg var jo så godt i gang med innleveringen på skolen!

Før jeg etter noen timer med avslapping kom på at jeg drømte jo bare at jeg jobba med oppgava! Jeg er slettes ikke godt igang!

Det er litt irriterende til tider :P og forvirrende. Husker ikke helt hva det gjaldt en gang, men jeg måtte spørre kjæresten min om jeg hadde gjort en viss ting som måtte gjøres.. For jeg kunne huske at jeg hadde gjort det, men ikke om jeg virkelig hadde gjort det eller om det bare var en drøm. Det var en drøm da.

Jeg kan også ha ganske livlige drømmer, gjerne helt syke mareritt.. Når drømmene er på sitt verste og ikke handler om helt vanlige ting. Kan våkne opp helt svett og være lei meg en hel dag pga jeg drømte om noe helt forferdelig.

Noen fler som har det sånn?

Eller vet hva det kan komme av?

Anonymous poster hash: 50338...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det ikke sånn nei, men et lite tips kan være å skrive ned en liste med ting som skal gjøres og så krysse ut der når du faktisk har gjort det :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Jeg har slike drømmer når jeg er halvvåken. At jeg står opp, spiser frokost og kler på meg. Plutselig våkner jeg og innser at jeg har forsovet meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje drømmene dine prøver å fortelle deg, at du f.eks må levere boka på biblioteket eller komme igang med oppgaver du burde ha stratet med o.l ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...