Murf Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 Har klart å bli forkjølet.. men er fornøyd med timinga. Skulle egentlig hatt nattvakt fra søndag til mandag, men legen syntes jeg ikke skulle ta den pga forkjølelsen og bryllupet.. Hun syntes at stemmen burde være på plass til kirken . Så jeg fikk sykemelding. Så da har jeg plutselig tid til å sitte på verandaen og slappe av i noen dager., og bare pleie halsen. Flaks at det ikke kom neste uke!!!!! M
Gjest MrsL Skrevet 2. juni 2004 #6 Skrevet 2. juni 2004 God besring. Sliter med det samme selv og håper det har gått over til bryllupet. Slike vårforkjølelser pleier å sitte lenge i
Damien* Skrevet 8. juni 2004 #7 Skrevet 8. juni 2004 Eg har hatt et skikkelig hissig virus nå i en uke...høy feber og alt d der.D ødela alt,vi har jo en til oppgave å levere inn men eg har ikke tid til d fordi vi får eksamen snart!men...d er bedre å være syk nå enn om noen få uker... :-(
Murf Skrevet 8. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 8. juni 2004 Frisk igjen! Stemmen kommer og går litt, så noen solosang er jeg glad for å ikke skulle fremføre m
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå